י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חילוקי דעות

מדוע בוטלה הפגישה בין ראשי השינוי לעבאס?

על רקע העימותים והמתיחות בירושלים, הפגישה בין ראשי גוש השינוי, יאיר לפיד ונפתלי בנט עם יו"ר רע"מ', מנסור עבאס שתוכננה להיום, בוטלה - והאחרון טוען כי הוא זה שהביא לביטולה: "האווירה לא מתאימה למו"מ" | ב'ימינה' טוענים כי הביטול היה מתואם

מדוע בוטלה הפגישה בין ראשי השינוי לעבאס?
בנט \ מנסור עבאס צילום: פלאש 90 - יונתן זינדל

כמה ימים לאחר שלפיד קיבל את המנדט מהנשיא, והיום (שני) ראשי 'יש עתיד' 'ו'ימינה', יאיר לפיד ונפתלי בנט, קבעו להיפגש עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס במטרה לסגור את הפערים.

אך למרות תכנון הפגישה, היא בוטלה ושני הצדדים לא מתואמים על מי גרם לביטולה. במפלגה האסלאמית טוענים כי הם אלה שביטלו, בטענה כי המצב הביטחוני לא מאפשר.

"אני ביטלתי. היום לא מתאים למו"מ. האווירה בחוץ", אמר ח"כ עבאס ל"ישראל היום". אלא שבימינה הכחישו וטענו כי הביטול נעשה בתיאום.

מוקדם יותר יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד התייחס למגעים הפוליטיים ולהרכבת ממשלת השינוי, וקרא לכל המפלגות לא לדרוש משרדים אשר עלולים להביא לקושי לצד השני להיכנס לקואליציה.

"הקמת ממשלה היא אף פעם לא אירוע פשוט", אמר בפתח ישיבת סיעתו והמשיך, "לא כולם יקבלו מה שהם רוצים. אבל יש הבנה שכולנו שותפים לה. נפתלי ובני, איווט ומרב, גדעון וניצן. כולנו מבינים שהמדינה צריכה שינוי כיוון".

לפיד קרא לראשי המפלגות: "אני יודע שכל אחד מכם רוצה להביא הישגים למפלגה שלו. גם אני רוצה. אבל הרבה יותר חשוב שנביא בשורה למדינה, לאזרחים, לילדים שלנו".

מנסור עבאס נפתלי בנט יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד