י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הלינץ׳ בירושלים

"אחריות לכל מילה": איזה ציוץ מחקו גלי צה"ל?

לאחר שדווח כי נהג הותקף על ידי פורעים ואז איבד שליטה ברכבו ובטעות דרס אחד מהפורעים, תחנת הרדיו הצבאית העלתה ציוץ אשר מגדיר את המאורע כתאונה: "תאונת דרכים שהתפתחה לקטטה" | לאחר כמה דקות מחקו והתנצלו: "בקצב האירועים מתרחשות גם תקלות"

"אחריות לכל מילה": איזה ציוץ מחקו גלי צה"ל?
אולפני גלצ צילום: Tomer Neuberg/Flash90

על רקע ההתפרעויות בירושלים, היום (שני) נהג יהודי שהותקף באבנים על ידי עשרות מתפרעים ערבים סמוך לשער האריות, איבד שליטה על רכבו ופגע בכמה מהמתפרעים.

כמו שאר כלי התקשורת, גם תחנת הרדיו הצבאית 'גלי צה"ל' דיווחו על האירוע, אך בחרו להגדיר את האירוע כתאונה ולא כהתקפה: "שני פצועים קל בתאונת דרכים שהתפתחה לקטטה בשער האריות, לאחר שככל הנראה הרכב ניסה להתחמק מאבנים שיודו לעברו", צייצה חשבון הטוויטר של התחנה הצבאית.

אלא שלאחר שהתבררו יתר הפרטים, בגל"צ מיהרו למחוק: "יותר מ-4 מיליון (!!!) צפיות מדי שבוע בטוויטר של רדיו גלי צה"ל. האחריות לכל מילה היא עצומה", כתב והתנצל ראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי.

"בקצב האירועים מתרחשות גם תקלות. האירוע בירושלים הוא מעשה לינץ' ולא שום דבר אחר. מחקנו. תיקנו. דייקנו. מתנצלים. אפשר להפסיק עם צילומי המסך והררי הקונספירציות. יום ירושלים שמח ובשורות טובות", כתב איבגי.

גלצ אמיר איבגי פיגוע דריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד