י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ההסלמה הביטחונית

שר הביטחון כינס התייעצות: "החמאס ובכיריו ישלמו את מחיר"

בדיון מיוחד שקיים הערב שר הביטחון גנץ עם בכירי המשרד, הוא הבהיר כי הוא רואה בחמאס כאחראי ישיר לכל מה שמתרחש ברצועת עזה | "הוא ובכיריו יהיו אחראים וישלמו את מחיר התוקפנות"

שר הביטחון כינס התייעצות: "החמאס ובכיריו ישלמו את מחיר"
גנץ ואנשי משרד הביטחון צילום: משרד הביטחון

בעקבות ההסלמה והירי לירושלים, שר הביטחון כינס הערב (שני) התייעצות דחופה עם אנשי המשרד והבהיר כי ישראל רואה בחמאס כאחראית לכל הנעשה בעזה.

השר גנץ אמר: "ארגון חמאס הפר בשבועות האחרונים את הריבונות הישראלית, וחצה את הקווים האדומים. הוא יישא בתוצאות. בשבועות האחרונים כינסנו ועדכנו את הקבינט הביטחוני, וקיימנו שורה של דיונים והערכות מצב".

"בהתבסס על הדיונים האלו", הוסיף שר הביטחון, "אישרנו היום פעולות התקפיות במספר מתווים, שיפגעו קשות בחמאס ובשאר ארגוני הטרור. פעולות שיבטיחו את ביטחונה של מדינת ישראל, ואת החזרת השקט המוחלט לטווח הרחוק".

עוד אמר גנץ, "אני מבקש להדגיש, מדינת ישראל עשתה הכול ותעשה הכול כדי לשמור על חופש הפולחן - ארגון החמאס בפעולותיו שמכוונות נגד אוכלוסייה אזרחית, הוא הנושא הבלעדי באחריות. הוא ובכיריו יהיו אחראים וישלמו את מחיר התוקפנות".

"הפעולות ההתקפיות האלו צפויות להימשך עד שנשיג את היעדים שהצבנו", ציין השר, שעדכן על מצב מיוחד בעורף, שיאפשר לכוחות הביטחון והחירום- צה"ל, פיקוד העורף וראשות חירום לאומית , לתת מענה לאוכלוסייה, ביחד עם כלל משרדי הממשלה.

"אני מבקש מכולם להישמע להנחיות- הן מצילות חיים, תמיד היינו חזקים מול אויבנו, התאחדנו, וניצחנו. גם כעת, אנו נפעל בעוצמה, בתקיפות ובאחריות", סיים

בני גנץ חמאס משרד הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד