ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"הפכנו עולמות"

בנט חושף: לאילו תנאים נתניהו לא הסכים במו"מ • צפו

על רקע המתיחות הביטחונית, יו"ר 'ימינה' הגיב לחברת כנסת מ'הציונות הדתית', שטענה כי הוא הונה את בוחריו, וחשף לאילו מתנאיו ראש הממשלה לא הסכים: "הסדרת ההתיישבות הצעירה ופסקת התגברות" | בנוסף התעמת עם יו"ר 'הציונות הדתית': "הפכנו עולמות כדי להקים ממשלת ימין"

בנט חושף: לאילו תנאים נתניהו לא הסכים במו"מ • צפו
נפתלי בנט צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

בעוד הוא קרוב להקים את קואליציית השינוי עם לפיד, היום (שני) יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט התייחס לפגישות שהיו לו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בנאום על בימת הכנסת, בנט התייחס לנאום של חברת כנסת מ'הציונות הדתית', וחשף מה נתניהו סירב לאשר מדרישותיהם: "שמעתי בקשב רב את המילים המאוד יפות של חברת הכנסת אורית סטרוק, על ההונאה הגדולה".

"אז בוא נספר לכם משהו, כי אני יודע שזה באמת בוער בכם, ובכולנו, להסדיר את ההתיישבות הצעירה ולהעביר את פסקת ההתגברות", אמר בנט ובמשפט הבא סמוטריץ' התפרץ, ובנט ציין: "זה לא סוד שהפכנו עולמות כדי להקים ממשלת ימין".

"במסגרת המשא ומתן, היו כמה דרישות כמו רוטציה או שר ביטחון, אבל היו רק 2 דרישות שראש הממשלה אמר זה לא. האחד הסדרת ההתיישבות הצעירה - זה לא, ושתים פסקת ההתגברות", חשף.

מוקדם יותר בוטלה הפגישה שתוכננה בין בנט ולפיד לבין עבאס, ושני הצדדים לא מתואמים לגבי הסיבה לביטולה. במפלגה האסלאמית טוענים כי הם אלה שביטלו, בטענה כי המצב הביטחוני לא מאפשר. "אני ביטלתי. היום לא מתאים למו"מ. האווירה בחוץ", אמר ח"כ עבאס ל"ישראל היום". אלא שבימינה הכחישו וטענו כי הביטול נעשה בתיאום.

נפתלי בנט בצלאל סמוטריץ' פסקת ההתגברות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד