י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בום במחנה נתניהו

ריקלין חוזר בו: "מצדיע לבצלאל סמוטריץ"

איש התקשורת שמעון ריקלין שתקף בחריפות את בצלאל סמוטריץ' על סירובו להיכנס לממשלת ימין שנתמכת על-ידי רע"מ, מצייץ היום לאור האירועים הביטחוניים ותמיכתה של רע"מ בחמאס כי הוא חוזר בו ומצדיע לסמוטריץ'

ריקלין חוזר בו: "מצדיע לבצלאל סמוטריץ"
שמעון ריקלין צילום: Gili Yaari /Flash90

במשך כל תקופת המנדט של נתניהו, איש התקשורת שמעון ריקלין המזוהה עם ראש הממשלה נתניהו, תקף בחריפות את בצלאל סמוטריץ' על סירובו העיקש להסכים לממשלת ימין שנתמכת על רע"מ ומנסור עבאס.

ריקלין טען כי סמוטריץ' זכה להיכנס לכנסת רק בזכות הסיוע של נתניהו במערכת הבחירות, לאחר שראש הממשלה הביע תמיכה ב'צינות הדתית' וקרא לתומכי ימין להצביע עבורה כדי שתעבור את אחוז החסימה.

סמוטריץ' עמד איתן בסירובו וזכה למתקפות קשות בימין על כך שבגללו תקום בישראל ממשלת שמאל מסוכנת שתיתמך ממילא על-ידי אחת מהמפלגות הערביות.

 

היום, (שני) בצל ההסלמה הקשה ותגובות התמיכה של אנשי רע"מ כלפי אחיהם מעזה, שמעון ריקלין מצייץ בטוויטר כי הוא טעה וסמוטריץ' צדק שעמד איתן בסירובו.

"קיוויתי שאנחנו במקום טוב יותר. כנראה הייתי אופטימי מדי. טעיתי", צייץ ריקלין והוסיף כי הוא "מצדיע לבצלאל סמוטריץ' שעמד על סירובו בעניין רע"מ וצדק".

מוקדם יותר היום, בסיעת רע"מ הודיעו כי הם משהים את כל המגעים להקמת ממשלה עד להרגעת הרוחות, בירושלים ובדרום.

ח"כ בצלאל סמוטריץ', שכאמור סירב לממשלת ימין בהישענות על רע"מ הגיב וכתב: "‏שוקינג! רע"מ החמודה שהולבנה כאן כשותפה לממשלה מזדהה עם התנועה-אחות שלה חמאס בעזה?! הרבה זמן כבר לא הופתענו ככה... מזל שזה קורה עכשיו ומה שמושהה זה מו"מ חסר אחריות ולא ממשלה ריבונית בישראל או פעילות מבצעית למאבק בטרור".

שמעון ריקלין בצלאל סמוטריץ' מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד