י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתנת יום הולדת קטלנית

התחשמלה למוות במיטתה על ידי טלפון סלולרי

תושבת תאילנד מתה, לאחר שהתחשמלה במיטתה באמצעות טלפון נייד חדש, שניתן לה כמתנת יום הולדת על ידי בעלה יומיים קודם לכן | לפי ההערכה היא נמצאה ארבע שעות לאחר המקרה

התחשמלה למוות במיטתה על ידי טלפון סלולרי
אילוסטרציה צילום: unsplash

יואין סנפראסרט, תושבת תאילנד בת 54, נמצאה ללא רוח חיים, לאחר שהתחשמלה בזמן ששיחקה בסמארטפון חדש כשהוא טעון. היא שכבה במיטתה כשכבל המטען נח על זרועה בזמן שהוא מחובר למכשיר הסלולרי ולחשמל, ובשלב מסוים מתה כתוצאה מהתחשמלות. המקרה התרחש במחוז אודון תאני שבצפון מזרח תאילנד ב-6 במאי.

בעלה פרייוואן סנפראסרט, בן ה-54, גם הוא, שהה בבריכת הדגים שלהם בזמן האירוע. הוא מצא את אשתו מחוסרת הכרה עם סימני כוויות בידיה כשחזר מאוחר יותר באותו לילה. כך דיווח ה'דיילי מייל' הבריטי. פרמדיקים שהגיעו לדירה ניסו להחיותה, אך הם סבורים שהיא נמצאה מתה כעבור יותר מארבע שעות אחרי שהתחשמלה.

בעלה סיפר: "אשתי לא קמה כשניסיתי להעיר אותה, ידעתי שיש משהו לא בסדר, היה לנו רק אחד את השני, לא נולדו לנו ילדים, קניתי את הטלפון הזה לפני יומיים בשבילה כך שלא האמנתי שזה קרה". הוא הוסיף כי אשתו אהבה לשחק משחקים בפלאפון, אך הם לא ידעו שזה יכול להיות מסוכן לעשות זאת בזמן שהטלפון בטעינה.

המשטרה מצאה כוויות ביד ימין של האישה, ונראה כי הן נגרמו כתוצאה מהתחשמלות. אחד השוטרים אמר כי המשפחה לא מאמינה שיש נסיבות חשודות במות האישה, אך הם עדיין לקחו את הגופה לבית חולים לבדיקה שלאחר המוות.

התחשמלות סמארטפון חדש תאילנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד