ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
צפו

הח"כ הש"סניק נגד גנץ: שילמד לנהל את המשרד שלו

סגירת מאפיה בקריית שמונה מביאה פעם נוספת למתקפה של חבר הכנסת ינון אזולאי מש"ס נגד שר הביטחון בני גנץ, לטענת חברי ועדת הכספים, נציגי משרד הביטחון שיקרו את חברי הוועדה, אזולאי: "ממלכתיות זה לא להתנער - זה לקחת אחריות"

הח"כ הש"סניק נגד גנץ: שילמד לנהל את המשרד שלו
ינון אזולאי צילום: יונתן זינדל פלאש 90

הסערה סביב סגירת המאפיה בקריית שמונה, ופיטורי מאות עובדים נמשכת: בעוד טרם נמצא פתרון לסאגה, בדיון וועדת הכספים אתמול תקף נציג ש״ס חבר הכנסת ינון אזולאי את שר הביטחון בני גנץ בחריפות.

בשבועות האחרונים דנו באפשריות שיפתרו את הסאגה, אך לטענת חברי הכנסת נציגי משרד הביטחון שיקרו את הוועדה והמשיכו בהליך סגירת המאפיה, כשבתווך עשרות עובדים שנשארו ללא עבודה.

חבר הכנסת אזולאי תקף "יושבים מולנו נציגים במשך מספר חודשים - נציגי משרד הביטחון ומספרים לנו כל סיפורים על קשיים משפטיים שלא מאפשרים את ביטול המכרז. בד בבד הם מנהלים משא ומתן עם מאפיית ברמן על יישום המכרז. על השקרים האלה הם צריכים לתת את הדין".

בדבריו הוסיף מתקפה כנגד שר הביטחון בני גנץ, "שבני גנץ ידע לנהל את משרדו לפני שהוא מחפש עוד משרדים", האשים, "נמאס מהתנהגותו והתעלמותו מ-120 משפחות עובדי המאפיה. לא יכול להיות שהוא יתנער מכל דבר שמגיע אליו. ממלכתיות זה לא להתנער מאחריות , ממלכתיות זה גם לקחת אחריות ולפתור בעיות״, שהוא הוסיף בזעם ״לשלוח 120 משפחות לחרפת רעב איפה האחריות שלך מר גנץ?".

ינון אזולאי בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד