ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מזמור לתודה

השוטר במחסום בדרום: "תסגרו טוב את החלונות, ותעשו פרסה"

לילה של מהומות בדרום: לאחר שצעירים ערביים יידו אבנים לעבר כלי רכב, חסמו כוחות המשטרה כבישים בדרום, תושבת באר שבע שנסעה לכיוון ביתה ונתקלה במחסום משטרתי, מספרת ל'בחדרי חרדים', השוטר הורה: "תעשו פרסה, סעו דרך ירוחם ותסגרו טוב את החלונות"

השוטר במחסום בדרום: "תסגרו טוב את החלונות, ותעשו פרסה"
הפרות סדר על ידי ערבים. אילוסטרציה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

בעקבות המהומות שהתרחשו אתמול בלילה של יידוי אבנים ומתפרעים בכבישים, חסמו כוחות המשטרה צירים רבים בדרום.

אחינועם רז תושבת באר שבע, שנסעה לכיוון ביתה בשעות הערב ונתקלה במחסום משטרתי בעקבות הפורעים בכבישים, מתארת ל'בחדרי חרדים' את המהומות ויידוי האבנים ומספרת כיצד חשה ברגעים אלו.

אחינועם מספרת: שנים שאנחנו נוסעים כרגיל בין דימונה לבאר שבע, אתמול זה היה קטסטרופה, למרות שאני גרה בקו האש (שדרות ועכשיו נתיבות) ומכירה על בשרי כל מה שהולך כאן כבר 20 שנה.

אתמול זה היה השיא, היה מחסום משטרתי שכמובן הבדואים התפלחו ממנו מהצדדים, המחסום השתחרר ואחריו היה עוד אחד.

ממשיכה אחינועם ומתארת: בצדדים בדואים צועקים, שורקים וממש מול עינינו התחילו להתפרע ולזרוק זיקוקים על שוטרים, זה היה מפחיד, ברגעים כאלה את פשוט מתכווצת ומתפללת שתזכו להגיע בריאים ושלמים לילדים.

בשלב מסוים הורו לכולם לעשות פרסה ולחזור לכיוון ירוחם ומשם לנסוע לבאר שבע, אומרת אחינועם, פתחתי את החלון לשאול את השוטר איך לנסוע והוא הסביר והוסיף "תסגרו טוב את החלונות"

בהמשך דבריה מספרת אחינועם כי הם היו כבר קרובים ממש לבאר שבע ונאלצו לחזור חזרה, אך ב"ה הנסיעה עברה עליהם לשלום והם הגיעו הביתה.

הבוקר, מספרת אחינועם: שמענו שהבדואים התפרעו. כיתרו תחנת משטרה ורצו לשרוף אותה. זה לא אמיתי ממש.

ממשיכה אחינועם: הבוקר כתב לי קרוב משפחה: תשמרו ותישמרו, כביש באר שבע דימונה (שגב שלום) יידויי אבנים וירי על רכבים. משאיות שיצאו מאילת למרכז חזרו בחזרה.

מסיימת אחינועם בדבריה ואומרת: בכביש מצפה רמון, מפזרים דוקרנים על הכביש, זה לא צחוק, המדינה בוערת. בבקשה משנה זהירות, של כולנו.

יידוי אבנים באר שבע מחסומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד