ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
בדינר במודיעין עילית

עוזי דיין: "השנאה נגד הציבור החרדי היא משחק באש"

בימים של שנאה והסתה נגד הציבור החרדי, ישנם קולות אחרים הרואים בהסתה עצמה סכנה להמשך קיומה של מדינת ישראל. חבר הכנסת לשעבר עוזי דיין, התריע מפני מחיר השנאה נגד הציבור החרדי ואמר כי "הדבר עלול להביא לחורבן המדינה, כמו חורבן ממלכת החשמונאים" | צפו

עוזי דיין: "השנאה נגד הציבור החרדי היא משחק באש"
דיין במודיעין עילית צילום: נפתלי אייזינברג

בדברים שנשא חבר הכנסת לשעבר עוזי דיין מהליכוד, בדינר של עמותת 'נותנים', האשים דיין חלקים בחברה הישראלית, שאוהבים לשנוא את הציבור החרדי: "הציבור החרדי הוא אחד הציבורים שהכי אוהבים לשנוא".

דיין התריע מפני ההשלכות של המשך שיח השנאה: "השנאה נגד הציבור החרדי היא משחק באש, השנאה הביאה עלינו פעם אחר פעם את החורבן", חכ"ל דיין הזכיר כי מדינות אחרות חוו חוויה דומה בעשור השמיני לחייהם, משברים פנימיים שבחלק מהמקרים מוטטו את החברה מבפנים. "עלינו לראות איך נוכל לחיות יחדיו 15 מיליון יהודים".

דיין ציין, כי הדאגה לחלשים והנתינה הם הדברים המאחדים את העם היהודי, נתינה כמו זו שעושה עמותת 'נותנים' הדואגת למשפחות לילדים בעלי צרכים מיוחדים. את הדברים אמר חבר הכנסת לשעבר עוזי דיין, באירוע התרמה לעמותת 'נותנים', שבה הוזמן להיות אורח כבוד. עמותת 'נותנים' הפועלת במודיעין עילית, מסייעת בעזרה ותמיכה למשפחות לילדים בעלי צרכים מיוחדים בעיקר בסופי שבוע ובערבי חגים.

במהלך האירוע, נרשם רגע מרגש במיוחד, כאשר שני ילדים בעלי צרכים מיוחדים, ביצעו באופן מקסים שיר שחיברו בעצמם. אחד הילדים שר ברמקול וחברו ליווה אותו בניגון באורגן.

עוזי דיין הסתה נגד חרדים מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד