י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בשורה באשקלון

תופתעו לגלות: איזו מכללה חרדית מלמדת סייבר?

בימים אלה נשלמות ההכנות לפתיחת שנתון נוסף למכינה המקוצרת לבני 30+ בקמפוס החרדי של מכללת אשקלון, נקודת היציאה של עשרות אברכים ועשרות נשים חרדיות המבקשים ללמוד ולהכשיר עצמם למקצוע  מכובד שישלב גם הגשמה עצמית ופרנסה בכבוד  לצד נתינה לקהילה

תופתעו לגלות: איזו מכללה חרדית מלמדת סייבר?
לימודים במכללת אשקלון צילום: יח"צ מפעלות

בטח כבר שמעתם יותר מפעם - איזהו חכם הרואה את הנולד! אין ויכוח שאימרה זו רלוונטית מאד גם בכל הקשור ללימודים שמטרתם לאפשר להתפרנס בכבוד. מי שפרנסתו חשובה לו – דואג כבר היום להכשרה הטובה ביותר כדי לקבל תואר מבוקש ולהשתלב בשוק העבודה.

לחצו כאן כדי לקבל פרטים נוספים על מסלול הלימודים המיוחד>>>

הקמפוס החרדי של מכללת אשקלון, משלים בימים אלה היערכותו לפתיחת המכינה המקוצרת לבני 30+ ולפתיחת הרישום  לכיתות לימוד חדשות, נפרדות לנשים ולגברים ובמגוון תארים. המשמעותיים שבהם: מדעי המחשב  (עם התמחות באבטחת מידע (סייבר), עבודה סוציאלית וכלכלה וניהול. מלבד זה מתוכננות להיפתח גם כיתות מכינה ייעודיות כהכנה ללימודי תואר ראשון.

בנושא פרנסה הקורונה אינה מהווה תירוץ לדחות את ההגעה ל'נקודת היציאה' להיפך,  עם תום הקורונה הולך וגובר הביקוש בשוק ההיי טק לבוגרי מדעי המחשב, בקמפוס ערוכים לפתיחת כיתות לימוד גם לנשים וגם לגברים ולבניית תוכנית לימודים אידיאלית, שתאפשר לתלמידים לשלב בסדר יומם הרגיל – גם לימודים אקדמיים.


מכללת אשקלון • קרדיט: יח"צ מפעלות

לימודי עבודה סוציאלית ולימודי כלכלה וניהול מתקיימים פעמיים בשבוע בלבד, לגברים לימודי ערב ולנשים לימודי בוקר כך שניתן לשלב את לימוד התואר בעבודה סוציאלית, תוך כדי ניהול חיי עבודה ומשפחה רגילים.

לחצו כאן כדי לקבל פרטים נוספים על מסלול הלימודים המיוחד>>>

חשוב לציין כי במכללת אשקלון שכר הלימוד מוזל והינו לפי תעריף 'אוניברסיטאי'.

צבי מרסיאנו, מנהל הקמפוס החרדי של מכללת אשקלון אומר, כי נכון להיום תלמידים זכאים יכולים  ליהנות ממלגות נאות ומכובדות על ידי קרן קמח ועל ידי המכללה ועוד גופים המסייעים למי שמבקשים ללמוד מקצוע.

יודגש,  כי צוות הקמפוס מלווה אישית כל תלמיד לכל אורך תקופת הלימודים וניתן לומר באופן חד משמעי  כי אחוזי ההשמה של בוגרי הקמפוס החרדי במכללת אשקלון,  עומדים ברף גבוה באופן משמעותי במקצועות שנרכשו במסגרת הקמפוס ויש שנקלטים לעבודה אף תוך כדי הלימודים".

הקמפוס החרדי של מכללת אשקלון לגברים ממוקם בגן יבנה לא רחוק מהשכונות החרדיות באשדוד והקמפוס הנפרד לנשים ממוקם באגף נפרד במתחם המכללה  באשקלון.

הנהלת הקמפוס מעמידה לציבור תלמידי הקמפוס בגן יבנה שירותי הסעות מאשדוד חינם לקמפוס וממנו, שרות זה ישוב בעז"ה להיות חלק ממה שמעניק הקמפוס לתלמידיו עם החזרה לשגרה מלאה.

לחצו כאן כדי לקבל פרטים נוספים על מסלול הלימודים המיוחד>>>

לימודים מכינה מכללת אשקלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד