י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ממשלה עם רע"מ?

"זה הזמן להודיע": הח"כ המורד בקריאה לבנט ושקד

בעקבות ההסלמה בדרום והפרעות בכל רחבי הארץ, חבר הכנסת עמיחי שיקלי מ'ימינה', אשר הודיע כי לא יצביע בעד קואלציית השינוי, קרא לראשי מפלגתו לא ללכת לממשלה עם תומכי טרור: "מעולם לא תקום בקולות מצביעי 'ימינה'" | בנוסף טען כי צריך ממשלת ימין: "אין אלטרנטיבה אחרת"

"זה הזמן להודיע": הח"כ המורד בקריאה לבנט ושקד
עמיחי שיקלי צילום: Olivier Fitousi/Flash90

על רקע הדעיכה במו"מ בגוש השינוי, היום (שלישי) חבר הכנסת עמיחי שיקלי מ'ימינה', אשר עלה לכותרות לאחר הודעתו כי יצביע נגד קואלצית בנט-לפיד המתגבשת, יצא בקריאה אל בכירי מפלגתו.

שיקלי קרא לנפתלי בנט ואיילת שקד כי יודיעו, עוד היום, כי לא יכנסו לקואליציה עם תומכי טרור, כשהכוונה ככל הנראה ל'רשימה המשותפת' ו'רע"מ' של מנסור עבאס.

"נפתלי, איילת וחבריי לסיעת ימינה", קרא שיקלי בציוץ בטוויטר לחברי מפלגתו, "זה הזמן להודיע בקול צלול -ממשלה עם תומכי מחבלים לעולם לא תוקם בקולות מצביעי ימינה".

בנוסף קרא לממשלת ימין: ‏"צו השעה, הקמתה של ממשלה לאומית. למי שלא הבין, ממשלת ימין שתביא לידי מימוש מכסימלי את כלל כוחות המחנה הלאומי. אין אלטרנטיבה אחרת בעת הזו".

בתוך כך אתמול דווח כי בעקבות ההסלמה בירושלים ובדרום, השלכה פוליטית ישירה גם לסיכויים להקים ממשלה בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד, כאשר הסיעה הערבית שאמש דווח על התקדמות במגעים מולה, משהה את כל המגעים.

על פי הדיווח של דפנה ליאל ב'חדשות 12', בסיעת רע"מ הודיעו כי הם משהים את כל המגעים להקמת ממשלה עד להרגעת הרוחות, בירושלים ובדרום.

ברקע, הצהרה זהה של ראשי מחנה השינוי, נפתלי בנט, גדעון סער ויאיר לפיד שהודיעו כי יגבו כל פעולה של הממשלה נגד החמאס והיה גם מי שקרא לפעול בתקיפות נגד התוקפים.

כזכור, שיקלי הודיע בשבוע שעבר כי לא ייתן יד להקמת ממשלה שתסתמך עם הרשימה המשותפת ומרצ, בעקבות דבריו סיפר חבר הכנסת שיקלי כי יו״ר המפלגה נפתלי בנט ביקש ממנו לפרו ששמהכנסת אך שיקלי סירב.

עמיחי שיקלי נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד