ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מתעסקים בפוליטיקה

הפוגרומים והסלמה: חברי 'ימינה' תוקפים את נתניהו

בעוד המגעים בגוש השינוי דועכים, חברי הכנסת של 'ימינה' התייחסו לעימותים ולהצתות ברחבי הארץ ולהסלמה בדרום, ובחרו לתקוף גם את ראש הממשלה: "עשור של שלטון נתניהו הביא לאובדן משילות" | אחת מחברות הכנסת של 'הציונות הדתית' הגיבה: "את הפוגרומים עשו השותפים שלכם"

הפוגרומים והסלמה: חברי 'ימינה' תוקפים את נתניהו
בנט יוצא מלשכת שר הביטחון צילום: מתוך טוויטר

לאחר לילה קשה מאוד עם התפרעויות במה מוקדים ברחבי הארץ והסלמה בדרום, היום (שלישי) חברי הכנסת של 'ימינה' הגיבו למאורעות, ותקפו את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"‏פוגרום. ספרי קודש נשרפים ע"י פורעים ערבים בכיתה א' בתלמוד התורה בלוד", צייץ חבר הכנסת מתן כהנא ותקף, "עשור של שלטון נתניהו הביאו לאובדן משילות שהפך לאיום אסטרטגי על מדינת ישראל".

איילת שקד, בכירת 'ימינה', גם היא תקפה: ‏"תלמוד תורה בלוד אחרי פוגרום לילי. 12 שנים של התקפלויות, מגנומטרים, פחדנות בנגב, כניעה לחמאס #ימי נתניהו".

לשקד, הגיבה חברת הכנסת אורית סטרוק מ'הציונות הדתית': ‏"איילת, את הפוגרום עשו השותפים שלכם מרע"מ והמשותפת. אלה שכדי לא להכניס אותם לממשלה אנחנו "טיפסנו על עץ" כדברי ‎בנט .למה בעצם אתם לא אתנו על אותו ה"עץ"?".

"מה שקורה עכשיו בירושלים לא נולד בשבוע שעבר. זה תוצר ארוך של פגיעה מתמשכת בשוטרים שלנו, בשלטון החוק, בריבונות ובמשילות", כתב חבר הכנסת אביר קארה ותקף, "כשיש הנהגה שעסוקה בעצמה - ההפקרות חוגגת! היעדר תקציב, לופ אינסופי של בחירות ופוליטיקאים שעוסקים בספינים במקום בעבודה למען האזרח הם קרקע פורייה לכאוס".

גם חבר הכנסת ניר אורבך התייחס: "לוד – חבית חומר נפץ שהתפוצצה הלילה. שנאה שהתפרצה אחרי שהוזנה והתאפשרה על ידי מדיניות ממשלתית כושלת של הכלה במשך שנים".

"יהודים שמורידים מזוזות כדי שלא ידעו שהם יהודים. שכונה שעולה באש. אירועים קיצוניים – אפס סובלנות, אפס הכלה. #ימי נתניהו", תקף.

גם חבר הכנסת עמיחי שיקלי, שהודיע כי יתנגד לממשלת השינוי, תקף את נתניהו: "לכאוס הביטחוני המשתולל מהגליל דרך ירושלים ולוד ועד לעזה יש רק כתובת אחת הממשלה המכהנת והעומד בראשה".

איילת שקד מפלגת ימינה שומרי החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד