י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ריפוי הנפש

לימודי שיטת הטיפול תרפיית מימדים: מקצוע שהוא גם שליחות

האם תמיד הרגשתם שיש בכם את הכוח ואת האינטואיציה להיות מטפלים? אתם מתחברים לתחום הריפוי בנפש, ברוח ובתודעה? בואו תבדקו אם לימודי טיפול זה התחום הנכון עבורכם

לימודי שיטת הטיפול תרפיית מימדים: מקצוע שהוא גם שליחות
תרפיה צילום: תרפיית מימדים

לימודי טיפול – למי זה מתאים?

ישנם כאלה, שהם אוזן קשבת מעצם היותם. אלו שניחנו ביכולת ובכוח נפשי להכיל את מה שקורה סביבם בצורה שאינה שופטת, אינה ביקורתית ומעוררת התפעלות. בכל משפחה יש את האח או האחות אליהם פונים כאשר מישהו זקוק לעזרה, כאשר יש משבר, או כאשר אחד ההורים נזקק לסיוע.

בכל משרד יש את החברה, אשת הסוד, שאנחנו יכולות לספר לה על בעיות שעולות במערכות יחסים או עם הילדים, על הפחדים והחששות שלנו, על הציפיות שלנו.

האנשים האלו הם ככל הנראה מטפלים בנשמתם. הם אלו שמתאימים ללמוד לימודי טיפול, כי השליחות שלהם כאן בעולם היא לרפא ולהוסיף אור בכל אשר ילכו אליו. וזה מה שמגיע אליהם על פי בקשת הנשמה שלהם.

כעת, בימים אלו בהם אנו עדיין מהדהדים את משבר הקורונה, שאותותיו עדיין חקוקים בנו, בין אם בחרדות כלכליות, בריאותיות, משברים בחיי הנישואין כתוצאה מהפחדים שחווינו והתמכרויות וטראומות שונות, זה הזמן לשאול את עצמנו את השאלה הכל כך חשובה! האם אתם יכולים לעזור?

האם אתם מזהים את עצמכם ככאלו? האם משאלת הלב הכמוסה שלכם היא ללכת ללמוד לימודי טיפול ולהעניק את החסד הזה למי שזקוק לו ? אם התשובה חיובית, אתם במקום הנכון!

מחוללים ריפוי • קרדיט: תרפיית מימדים

כיצד תודעה מחוללת ריפוי

התודעה שלנו, מחולקת לשלושה תחומים: על מודע, מודע, ולא מודע. כאשר המודע הוא חלק זעיר מתוך המכלול. אנו מודעים רק למה שקיים על פני השטח, כל מה שאנו יודעים בזמן הווה. זהו חלק לא גדול מכלל מה שיש לנו בתודעה, בעזרתו אנו מנהלים את חיי היום יום שלנו בשפיות ובצורה נורמלית. כמו הקרחון שקצהו ניבט מעל הים ותחתיו יש גוש קרח עצום המייצב אותו. המודע הוא קצה הקרחון ותת המודע הוא אותו גוש קרח ענק. הוא בנוי מזיכרונות של אירועי עבר, זיכרונות מתקופת הינקות ואפילו מהרחם. לא תאמינו אבל אפילו מחויות של אבות אבותינו נשארו משקעים שעברו בזיכרונות התאיים אלינו. אותם זיכרונות תאיים, אותם משקעים הם אלו שמנהלים את חיינו ומשפיעים על הדרך שבה נחווה את החיים, נממש, נצליח ויתרה מכך אם נהיה בריאים או חולים.

תארו לכם שיש דרך, ממש כמו מתכנת מחשבים להיכנס במדויק אל תת המודע ולשנות את התוכנות שיש שם, מה זה יעשה? איך זה ישנה את החיים? ואם נגיד לכם שהדרך הזו היא קלה, ישימה ופשוטה ללמידה?

אצלנו בתרפיית מימדים, יובל לוי, מפתח השיטה פיצח את צפונות תת המודע והמציא כלי עוצמתי שמאפשר לכל מי שתמיד ראה עצמו כמטפל בנשמה לרכוש את הידע וליישם אותו תוך תקופה קצרה, ללא הכשרה מוקדמת.

מהי תרפיית מימדים?

שיטת תרפיית מימדים חקרה ומצאה שיש קשר מובהק בין מטען רגשי, תחושתי או אפילו מטען מנטלי  שנמצא אצלנו בלא מודע, לבין תופעות פיזיות ומחלות שונות. דלקות, חרדות, דיכאון, כאבים שונים, כאבי גב, כאבי ראש או כל תחושת סבל אחר. לכל חולי שכזה ישנה סיבה הטמונה בתת המודע של האדם.
לדוגמא-ילד שסובל מאטופיק דרמטטיס, אסתמה של העור. במידה וההורים ייקחו את הילד לרופא עור, סביר להניח שלא ימצא פתרון מוחלט, ניתן יהיה להקל על הסבל עם משחות שונות אבל האטופיק לא יעלם מעצמו.

הסיבה התודעתית לאטופיק דרמטיטיס אסתמה של העור, על פי תרפיית מימדים קשורה למשבר של אובדן חלום ואובדן טריטוריה. ילדה בת שמונה שסבלה מאטופיק דרמטיטיס בעקבות משבר שההורים שלה חוו בזמן ההיריון, שם הם שיפצו דירה שהייתה בבעלות המשפחה וחלמו לחיות בה מספר שנים.

הם השקיעו הרבה כסף בלהכין את הדירה לתינוקת שתגיע. אחת מבעלות הדירה גילתה שהערך של הדירה עלה כתוצאה מהשיפוץ והודיעה להם שהחליטה למכור את הדירה. בבת אחת הם חוו אובדן של החלום לחיות כמה שנים בדירה יפה ומשופצת ואיבדו את הדירה עצמה. הרגשות והתחושות שלהם עברו אל העוברית שברחם והיא נולדה עם אטופיק דרמטיטיס. בתרפיית מימדים פרקנו את האירוע והתחושות רגשות הנלווים אליו והטענו תחושות ורגשות חיוביים והילדה החלימה לחלוטין.

לימודי טיפול תרפיית מימדים יעזרו לכם להבין את ההקשר שבין דלקת אוזניים, לחוויה קשה של ילד שהוריו לא הפסיקו להתווכח, לידו, בנוכחותו, וכך הלא מודע שלו חסם את האוזניים על מנת להימנע מהכאב והסבל שהמריבות בין ההורים יצרו.

אז אם הילדים שלכם סבלו מדלקות אוזניים, תוכלו כבר למצוא את הקשר שבין המצב הנוצר אצלם לחוויות ממה שקרה בינכם  במהלך חייהם הצעירים. אל דאגה, ניתן לשחרר מהתודעה כל דבר. זה אפשרי עם תרפיית מימדים.

אז לא רק בעיות עור, לא רק אוזניים. מאחורי כל מחלה עומד משבר המשלב בתוכו רגשות, תחושות ואמונות.

כך, אירוע טראומתי, שהיה בו פחד עצום ישפיע על הכליות. אירוע ששם חוויתי כעס מאוד גדול או אפילו זעם, יכול להשפיע על העיניים, על הראייה, על דלקות חוזרות ואפילו קטרקט. המוח פועל בהתאם לאותם זיכרונות ומייצר פתרונות פיזיים על מנת להתמודד עם המשברים השונים. המטרה כמובן לעזור אבל בסופו של דבר אנו סובלים מכאבים ומחלות שונים.

במהלך לימודי טיפול תרפיית מימדים, תוכלו להעמיק בהקשרים וכמובן תלמדו איך להגיע לאירוע הספציפי, לרגש הספציפי, לתחושה הייחודית או האמונה , בצורה מדויקת ואף  לשנות אותם  ולגרום להפסקת ההשפעה השלילית שלהם על חיי המטופל הן באופן פיזי והן מבחינה נפשית.

לימודי טיפול מותאם קהילה ובלי לצאת מהבית

לאחר שני עשורים של למידה וחקירת התחום, תפסה שיטת תרפיית מימדים תאוצה בארץ ובעולם ואז הגיעה הקורונה, עם כל חומרת המגיפה, היא הביאה עימה גם דברים טובים. אנחנו בתרפיית מימדים החלטנו לפתוח קורס מקוון שיעביר לכם את כל השיטה ביסודיות ובדיוק רב, אתם תוכלו ללמוד לימודי טיפול מבלי לצאת מהבית, כאשר התהליך כולל גם תמיכה בלמידה, וגם שילוב בקהילת המטפלים ההולכת וגדלה שהקמנו בארץ ובעולם. זוהי תקופה שבה נדרש שינוי מהותי בעולם, והמודעות  לתחום הטיפול המשלב ריפוי תודעתי הולכת וגוברת. עבור האוכלוסייה כולה טיפול ותהליך נפשי / נשמתי / רוחני , זה כבר לא מותרות אלא צורך חיוני לניהול חיים תקינים עם שלווה ומימוש עצמי. אם תלמדו לימודי טיפול תרפיית מימדים תוכלו להיות חלק מהשיטה ולהוות שליחים לריפוי ועזרה להמוני אנשים הנמצאים במצב של סבל מתמשך.

לסיכום, זוהי שיטה אשר עזרה לעשרות אלפי מטופלים בארץ ובעולם להבריא ממחלות ולהגיע לאיזון ומימוש. לפרטים נוספים חייגו 077-4121-443 או בקרו באתר תרפיית מימדים.

תרפיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד