י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ארגון נכון

למה כל עסק חייב מערכת CRM?

עבודה שוטפת בכל סוג עסק, כוללת המון ניירת ולעתים יכולות לקרות טעויות, ליצור שירות לקוחות גרוע, או לפספס לקוחות פוטנציאליים, בגלל עומס של משימות, ניירת וחוסר בארגון. לכן כמעט כל עסק היום בוחר להשתמש במערכת CRM, שתרכז עבורו את כל המידע החשוב לו

למה כל עסק חייב מערכת CRM?
מערכת מתקדמת צילום: FREEPK

תמו הימים בהם בעלי עסקים אוגרים מחברות, ספרים ודפים, שמכילים את כל המידע והמסמכים של העסק שלהם. עבודה שוטפת בכל סוג עסק, כוללת המון ניירת ולעתים יכולות לקרות טעויות, ליצור שירות לקוחות גרוע, או לפספס לקוחות פוטנציאליים, בגלל עומס של משימות, ניירת וחוסר בארגון. לכן כמעט כל עסק היום בוחר להשתמש במערכת CRM, שתרכז עבורו את כל המידע החשוב לו, תעשה סדר, תחסוך בזמן ואפילו תבצע פעולות מסוימות באופן עצמאי.

מה היא מערכת CRM

CRM היא מערכת קשרי לקוחות שדרכה ניתן לבצע מגוון פעולות שונות במגוון ערוצי תקשורת שונים. הדבר מרכז את כל העבודה בעסק תחת קורת גג אחת, בצורה כזאת שהיא זמינה בכל זמן ומכל מקום. כיום יש מגוון סוגים שונים של מערכות מסוג CRM, כשהמובילות ביניהן הן מערכות  כגון פייפרדרייב, פאוורלינק, זובו ופודיו.

שימושים ויתרונות של המערכת

  • מעקב אחר לקוחות -
    המערכת נותנת לכם את האופציה הכי טובה, לרכז את כל הפניות שהעסק שלכם מקבל, מכל ערוצי התקשורת השונים (פייסבוק, גוגל, אינסטגרם ועוד) תחת מערכת אחת, ולהנגיש לכם את המידע הזה בצורה מסודרת. הדבר הזה ימנע מצב של לקוחות שנפלו בין הכיסאות ולא קיבלו מענה לפניות שלהם. כך תהיו בטוחים שתמצו 100% מהפניות לעסק שלכם. בנוסף המערכת עושה את אותו הדבר לגבי לקוחות קיימים, ומסדרת אותם בקטגוריות של לקוחות שנמצאים בטיפול, לקוחות שצריך לחזור אליהם ועוד, הכול לפי מה שתגדירו לה.
  • מוכחת כמגבירה מכירות -
    בעבודה נכונה עם המערכת ושימוש בפיצ'רים המיוחדים שהיא מציעה, היא הוכחה כמגבירה מכירות בצורה משמעותית לעסק שלכם.
  • יכולות ניתוח של מגוון נתונים -
    המערכת יכולה לנתח לכם בזמן אמת, מגוון נתונים מערוצי תקשורת שונים, נתונים של מכירות, שירות לקוחות ועוד. בצורה הזאת תוכלו לדעת, מה הם הגורמים הכי משפיעים על העסק שלכם ולקבל החלטות בצורה טובה יותר.
  • אוטומציות עם מערכות אחרות -
    כלל המערכות המוזכרות לעיל מאפשרות אוטומציה פנימית ואפשרות לאינטגרציה עם מערכות חיצוניות כגון מייל, חתימה דיגיטלית על מסמכים, הנהלת חשבונות וגם ניתן באמצעות וובהוק וכלי אוטומציה למיניהן לחבר אותם לכל מערכת אחרת שמספקת API.
    פעולות אלה חוסכות לכם משמעותית בזמן ובכוח האדם בעסק, ולא רק שמונע עומס וכאב ראש עליכם, הוא גם עושה סדר בעסק ומונע טעויות אפשריות.
מערכת ממוחשבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד