ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
ראש מערך הרקטות

הג'יאהד האיסלאמי פרסם תמונותיהם של המפקדים שחוסלו בעזה

‏הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי מפרסמת לפני זמן קצר את תמונותיהם שלושת המפקדים שחוסלו בידי צה"ל בבניין רב הקומות בשכונת רימאל בעזה

הג'יאהד האיסלאמי פרסם תמונותיהם של המפקדים שחוסלו בעזה
שלושת המחוסלים בעזה צילום: רשתות ערביות

בצל ההסלמה בדרום מול ארגוני הטרור בעזה, הג'יאהד האיסלאמי מפרסם את תמונותיהם שלושת המפקדים שחוסלו לפני מספר שעות, כתוצאה מפעולת חיל האוויר. אחד מהם הוא מפקד היחידה הרקטית המיוחדת של הג’יאהד האסלאמי, סמאח עבד אל ממלוכ.

בנוסף, נפגע בתקיפה מוחמד סלים חסן אבו אל עטא, סגן מפקד חטיבת עזה ומראשי היחידה הרקטית המיוחדת, ואחיו של בכיר הארגון בהאא אבו אל עטא שסוכל בנובמבר 2019 במסגרת מבצע "חגורה שחורה".

‏בתוך כך 92 חברי פרלמנט בירדן דרשו מהממשלה ברבת עמון לנתק את היחסים עם ישראל ולגרש את השגריר בעקבות מעשיה בירושלים. רועי קייס מומחה לעולם הערבי בכאן 11, מציין כי "זה כנראה יישאר בגדר דרישה שמפומפמת בתקשורת המקומית".

גם ‏מזכ"ל הליגה הערבית, אחמד אבו אל-ר'יט, מגנה את תקיפות צה''ל בעזה: "תקיפות חסרות הבחנה, לא אחראיות שמונעות מיצר של נקמה וחשבונות פוליטיים פנימיים בישראל. מפגן כוח אומלל על חשבון דמם של הילדים הפלסטינים".

‏בצל ההסלמה בירושלים ובעזה יועצו של נשיא האמירויות ושר החוץ לשעבר, אנוואר גרגאש, מצייץ בשעה האחרונה: "האמירויות תמיד עומדת לצד הזכות הפלסטינית ותמיד בעד סיום הכיבוש הישראלי ופתרון שתי המדינות ומדינה פלסטינית שבירתה מזרח ירושלים. זו עמדה היסטורית עקרונית שאינה נעה מצד לצד".

‏עוד אמר גרגאש: "כמה עצובות הקללות במסגרת מלחמות האזרחים הערביות והאזוריות שלא נגמרות והניצול של סבל העם הפלסטיני לטובת חשבונות צרים שאינם ראויים".

הג'יהאד האסלאמי רקטות חיסול ממוקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד