ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
זקן הרבנים יגיע

הלחץ גדל: מאהל מחאה מול בתיהם של חברי 'ימינה'

על רקע ההסלמה בדרום וההתפרעויות ברחבי המדינה, ח"כ סמוטריץ' מקים אוהל מחאה מול בתיהם של איילת שקד וניר אורבך - במטרה ללחוץ עליהם שלא יקימו קואליציה עם מפלגות השמאל, ויכנסו תחת נתניהו | גם הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית צפוי להגיע למאהל

הלחץ גדל: מאהל מחאה מול בתיהם של חברי 'ימינה'
מאהל המחאה צילום: מתוך הטוויטר של יקי אדמקר

למרות שהצהירו כי הם הולכים באש ובמים אחרי נפתלי בנט, הערב (שלישי) תתקיים מחאה מול בתיהם של חברי הכנסת מטעם 'ימינה', איילת שקד וניר אורבך.

הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12' עמית סגל, מדווח על כך שיו"ר 'הציונות הדתית' חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ יקים אוהל מחאה מול בתיהם של אורבך ושקד.

גם הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית וראש ישיבות בני עקיבא, בן ה-88, אשר נחשב מקורב לשני חברי הכנסת, צפוי להצטרף מחר למחאה.

"מתוך כאב ודאגה אמיתית למדינת ישראל יצטרף מחר אחר הצהריים בע"ה הרב חיים דרוקמן שליט״א לשביתת השבת מול ביתם של חברת הכנסת איילת שקד וחבר הכנסת ניר אורבך בקריאה להצטרף לממשלה עם המחנה הלאומי בלבד", נמסר מטעמו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי סמוטריץ׳ יחל את מחאתו כבר הערב מול ביתו של אורבך, ומחר יפגין גם מול ביתו של ניר אורבך וגם מול ביתה של איילת שקד.

מוקדם יותר היום הודיע שי מימון, מספר 9 במפלגת 'ימינה', כי במידה ותקום ממשלת השינוי ויוצע לו להיכנס דרך החוק הנורבגי לכנסת - הוא יסרב, כיוון שהוא לא מוכן לתמוך בממשלת השינוי שמתרקמת.

‏"לכבוד: מר נפתלי בנט, יו"ר ימינה", כתב מימון לבנט והמשיך, "הריני מביא לידיעתך כי אינני מתכוון לתמוך או לקחת חלק בקואליציה הנתמכת על ידי מפלגות תומכות טרור, קרי, רע"מ או המשותפת".

במכתבו לנפתלי בנט הצהיר: "ככל שתוקם כזו קואליציה, אני לא אכנס ואכהן כחבר כנסת בעקבות הפעלת "החוק הנורווגי", אם יוצע לי. עדיין מקננת בי תקווה ‏שנצליח להקים ממשלת ימין, ואם לא, שמפלגות ימין נוספות ייכנסו לקואליציה ותקום ממשלת אחדות אמתית".

"אני חושב שלעת הזאת, זה הדבר הנכון לעשות, ולכן קורא מכאן לכל מנהיגי הימין להצטרף לקואליציה כזו בכדי למנוע בחירות חמישיות. אפשר לשבת יחד, בעת חירום זו, כדי לעצור את הסחרחורת שמדינת ישראל", הוסיף.

מאהל מחאה מפלגת ימינה בצלאל סמוטריץ איילת שקד ניר אורבך הרב חיים דרוקמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד