ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בתגובה לתקיפות

איום חריף מעזה: "נהפוך את אשקלון לגיהנום"

בארגון חמאס מנסים ליצור הרתעה מול התקיפות המאסיביות שמבצעת ישראל ברחבי הרצועה ובשעה האחרונה הם מסגרים איום לפיו הם ישגרו מתקפת טילים נוספת וקשה מקודמתה לעבר אשקלון

איום חריף מעזה: "נהפוך את אשקלון לגיהנום"
מחבלי חמאס לפני שיגור טילים צילום: Abed Khatib/Flash90

גדודי אלקסאם של חמאס מאיימים במתקפת ענק על אשקלון בתגובה לירי המאסיבי של חיל האוויר לעבר בתים רבי קומות ברצועה.

ארגון הטרור שתחת חסות החמאס איים "במתקפת טילים גדולה נגד העיר אשקלון" בתגובה לירי מצד ישראל. בארגון מסרו כי "אם האויב יחזור לירות לעבר בתינו, נהפוך את אשקלון בישראל לגיהינום".

ערוץ אלג'זירה דיווח כי "צבא ישראל הביא טנקים ותותחים כבדים לגבול עזה, וחיזק את כוחות הקרקע שלו בגבולות הרצועה, וכן הוציא אזהרה לתושבי עזה להתרחק ממה שהוא כינה אתרי חמאס באזורי מגורים".

לטענת העזתים, מספר ההרוגים בעזה מאז אתמול עלה ל-28, בהם 10 ילדים ואישה בנוסף נפצעו יותר מ-150 תושבים. דובר גדודי אלקסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, אמר כי "ההתנגדות ירצה לכיוון לאשקלון ואשדוד 137 רקטות בעלות קליבר כבד תוך 5 דקות" והוסיף כי "יש לנו הרבה".

קודם לכן פרסם ארגון חמאס על טיל חדש שלדבריו יכול לעקוף את כיפת ברזל נורה לעבר אשקלון. הזרוע הצבאית של חמאס פרסמה היום (שלישי) כי הארגון השתמש בפעם הראשונה בירי על אשקלון בטקטיקה חדשה בשיגור טיל "א-סג'יל" שיש לו יכולת פגיעה גבוהה, לכן הטיל הצליח לחמוק מכיפת ברזל וגרם להרוגים.

חמאס עזה אשקלון שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד