ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מבצע 'שומר החומות'

מצרים מנסה לתווך רגיעה; בישראל אומרים: לא

מצרים מנסה להרגיע את הרוחות ולמנוע את החרפה של סבב הלחימה. בישראל אומרים "לא" ומבקשים לסיים את מבצע "שומר החומות"

מצרים מנסה לתווך רגיעה; בישראל אומרים: לא
ראש הממשלה נתניהו משוחח בטלפון צילום: איתי בית און, לע"מ

מאז שעות הבוקר (שלישי), גורמים מצריים פועלים בשליחות החמאס להביא לרגיעה מול ישראל, אלא שבירושלים דחו את ההצעה וביקשו תחילה לסיים את מקבץ המטרות נגד החמאס וארגוני הטרור.

רועי קייס, כתב 'כאן 11' מדווח כי שר החוץ המצרי אישר בקולו כי מתקיימים מגעים וצוטט אומר: "קיימנו מגעים עם ישראל כדי להביא לרגיעה. אך לא קיבלנו תשובה חיובית".

מוקדם יותר היום קיימו ראש הממשלה בנימין ונתניהו ושר הביטחון בני גנץ ישיבת היערכות בפיקוד הדרום, בסיומו הבהירו כי ההתקפות מצידם יתגברו בקרוב ויימשכו לזמן מה.

נתניהו וגנץ בפיקוד דרום.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "מאז אתמול צה"ל תוקף מאות תקיפות את החמאס והג'יהאד האסלאמי בעזה. סיכלנו מפקדים, פגענו בהרבה מאוד מטרות איכותיות שלהם. הסיכום של הישיבה הוא להגביר עוד יותר גם את עוצמת התקיפות וגם את קצב התקיפות". נתניהו הצהיר: "החמאס יקבל כאן מכות שהוא לא ציפה להן. אני יודע שהדבר הזה כרוך גם בסבלנות ובהקרבה מסוימת מצדכם, אזרחי ישראל".

שר הביטחון בני גנץ התחייב בתום הדיון כי ההתקפה תימשך עד שיושג שקט לטווח ארוך, "אנחנו נמשיך בימים הקרובים בפעולות עוצמתיות, בעלות משמעות אסטרטגית לפעילות ארגוני הטרור ברצועת עזה, ולא נעצור עד שהשקט יחזור. לא נעצור עד שנשיג שקט ארוך טווח ופגיעה קשה בתשתיות הטרור", אמר.

שומר החומות הסלמה בדרום מצרים שיגור רקטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד