ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
ישראל תחת אש

עמית סגל נסער: "בואו נשים דברים על השולחן"

פרשן חדשות 12 עמית סגל נסער הערב באולפן וזעם על ההשוואה כאילו יש כאן שני צדדים שווים בעימות ולא צד אחד שיורה ללא הבחנה וצד שני שמודיע קודם לכן לתושבים לצאת ואז תוקף | הוא גם הסביר מדוע אין שום היתכנות לממשלת שינוי בתמיכת הערבים

עמית סגל נסער: "בואו נשים דברים על השולחן"
עמית סגל צילום: Moshe Shai/FLASH90

פרשן 'חדשות 12' עמית סגל היה נסער במיוחד הערב (שלישי) אל מול מתקפת הטילים חסרת התקדים לעבר מרכז הארץ. בשידור המיוחד הוא הבהיר כי כבר כעת ניתן לקבוע שממשלה עם המפלגות הערביות לא עומדת על הפרק, וזעם על ההשוואה כאילו יש כאן שני צדדים שווים בעימות בין ישראל לחמאס.

סגל התייחס לחגיגות בתקשורת לאחר ההפסד של טראמפ, והטענות כי הנשיא הנבחר ביידן ידיד ישראל והביע זעם על הודעת הבית הלבן כי זכותם של תושבי הרצועה לביטחון, כאילו לא הם שתוקפים את ישראל עם מאות טילים.

פרשן 'חדשות 12' הנסער זעם על ההשוואה כאילו שני הצדדים, ישראל וחמאס, שווים, ולא צד אחד שיורה ללא הבחנה, בעוד הצד השני מזהיר את השומר של הבניין לפנות אותו מיושביו לפני שהוא תוקף.

"בואו נשים את הדברים על השולחן באופן הכי ברור שיש בהקשר הפוליטי", אמר סגל והסביר כי הסיפור של ממשלת שינוי הנתמכת על-ידי רע"מ או המשותפת - מאחורינו. 

סגל הסביר זאת משני טעמים.: קודם כל המפלגות הערביות מייצגות ציבור תוסס מאוד שמעלה בלהבות את ערי ישראל ומוחה כפיים מול טילי חמאס, בנוסף, הוא מסביר כי חברי 'ימינה' עומדים כעת תחת לחץ כבד ומולו לדבריו הם לא יוכלו לעמוד.

שומרי החומות עזה עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד