י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מצב בלתי הפיך

הפרעות בלוד > ראש העיר: "פרצה בלוד מלחמת אזרחים"

בעקבות העימותים והפרעות הקשים בעירו, ראש העיר לוד, יאיר רביבו טוען כי העיר כבר במלחמת אזרחים, וכי זהו נזק בלתי הפיך: "שוטרים מפחדים להשתמש בנשק חם" | בנוסף קרא להטיל סגר על העיר: "אנשים עלולים למות בלילה"

הפרעות בלוד > ראש העיר: "פרצה בלוד מלחמת אזרחים"
הפרעות בלוד\\יאיר רביבו צילום: צילום מסך\\פלאש 90

על רקע הודעתו של השר לביטחון פנים אמיר אוחנה כי הכריז על מצב מיוחד בעיר, הלילה (בין שלישי לרביעי) ראש העיר לוד יאיר רביבו, התייחס למצב בעירו.

"פרצה בלוד מלחמת אזרחים, זה ייגמר רע מאוד", טען בראיון ל'גלי צה"ל' והמשיך, "שוחחתי עם רה"מ וביקשתי להכריז על מצב חירום. פניתי למשטרה בבקשה להזרים לכאן כוחות צבא מיד. מבקש מהציבור להרגיע, הכל מתפרק כאן בשנייה - על מה ולמה?".

‏"הנזק בלתי הפיך, כל דקה שעוברת מפרקת לנו את העיר. שוטרים לא מסכימים להשתמש בנשק חם ואומרים לי 'אנחנו מפחדים ממח"ש, מפחדים שלא נקבל גיבוי'", הוסיף.

בנוסף, רביבו קרא לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הביטחון בני גנץ בדרישה להסיר את החסמים ולהכריז באופן מיידי על הטלת סגר בעיר לוד.

"חיי אדם בסכנה. אנשים עלולים למות הלילה אם הממשלה לא תטיל סגר על העיר בשעה הקרובה", אמר והמשיך, "כוחות משטרה וצבא נדרשים להגיע מיידית כדי לאכוף את הסגר. האיום הזה והנזק שעלול להיות לחיי אדם הוא קשה יותר מירי של מאות רקטות על ישראל. יש להטיל סגר על העיר בתוך שעה!".

מאוחר יותר במהלך הלילה הגיעו ללוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו, השר לבט"פ אמיר אוחנה, המפכ"ל רנ"צ קובי שבתאי, ח"כ ניר ברקת וח"כ איתמר בן גביר.

לוד יאיר רביבו מלחמת אזרחים שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד