י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חשוד ברצח

נמלט מהמשטרה עם "נמר" שעדיין חופשי

חשוד ברצח שנמלט מביתו יחד עם חיית המחמד שלו - נמר נלכד, אך הנמר עדיין מסתובב חופשי זה יומיים | האיש משוחרר בערבות לאחר שהואשם ברצח מדרגה ראשונה שביצע בשנת 2017 | הוא נמלט משוטרי סיור ונלכד | כעת הדאגה מתמקדת באיתור הנמר

נמלט מהמשטרה עם "נמר" שעדיין חופשי
שכן מאיים על הנמר בנשק צילום: צילום מסך

חשוד ברצח שנמלט מביתו ביוסטון שבארה"ב יחד עם נמר, נעצר, אך הנמר עדיין חופשי. 

ויקטור הוגו קואבס, בן ה-28 הואשם ברצח מדרגה ראשונה, ושוחרר בערבות כשהוא ממתין לגזר דינו. הוא נמלט מהמשטרה, כשהוא נוהג במהירות גבוהה לאחר שהכניס את הנמר האישי שלו בג'יפ צ'רוקי לבן. לאחר חיפושים נרחבים אחריו, הוא נלקח למעצר ביום שני בלילה והואשם בעבירה של התחמקות ממעצר בגין בריחה משוטרי סיור.

הנמר עדיין משוחרר לאחר שצולם משוטט במערב יוסטון במוצאי שבת. קואבס ממתין למשפט על רצח של גבר מחוץ לקניון בריצ'מונד, מערבית ליוסטון, בשנת 2017. כך דיווחה רשת ABC 7.

בתיעוד של 54 שניות שפורסם ברשתות החברתיות, תושבים מבוהלים צילמו את הנמר הגדול מסתובב חופשי בשכונת הפרברים השקטה. לאחר תלונות מצד שכנים שגם איימו בנשק לעבר הנמר, הוא ברח עם הנמר בג'יפ שלו כשהגיעו שוטרים. המשטרה רדפה אחרי הרכב אך עד מהרה איבדה אותו, לאחר חיפושים נרחבים האיש נעצר ללא הנמר.

החשוד. צילום: משטרת יוסטון.

מפקד משטרת יוסטון אמר כי "הדאגה העיקרית שלי כרגע היא למצוא את הנמר, יש לנו הרבה מקומות שאליהם נוכל לקחת את הנמר הזה ולשמור עליו במקום בטוח, ולתת לו בית למשך שארית חייו. הרבה פעמים אנשים נואשים והם עושים דברים מטופשים".

במדינת טקסס ישנם חוקים לטובת בעלי חיים, אולם אסור להחזיק נמר בעיר יוסטון. שוטרים הוזעקו לכתובת בסביבות השעה 20:00 ביום ראשון לאחר שקיבלו דיווחים על נמר שמסתובב בשכונה. עד שהם הגיעו, בעל הנמר הספיק להכניס את הנמר לתוך הבית, אך כאמור בהמשך נמלט מהשוטרים ללא הנמר שעדיין מסתובב חופשי.

נמר יוסטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד