י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מתיחות בכל הגזרות

סמוך למצפה יריחו: תקיפה וניסיון חטיפת נשק מחייל

קצין מג"ב שהיה בדרכו לבסיס זיהה במהלך הנסיעה בצומת נבי מוסא שביהודה ושומרון חייל צה"ל שנאבק עם חשוד בידיים בתחנת האוטובוס | הקצין לא היסס והשתלט יחד עם החייל על התוקף שנעצר והועבר להמשך חקירה

סמוך למצפה יריחו: תקיפה וניסיון חטיפת נשק מחייל
זירת התקיפה צילום: הצלה ללא גבולות יו"ש

דובר צה''ל דיווח, כי התקבל דיווח על ניסיון חטיפת נשק בנבי מוסא שבמרחב החטיבה המרחבית "הבקעה והעמקים". החשוד נעצר בנקודה, אין נפגעים לכוחותינו. צה''ל "הפרטים בבדיקה"

דובר צה"ל שיגר הודעה ובה פרטים על האירוע: "בהמשך לדיווח הראשוני, חשוד הגיע לתחנת אוטובוס בצומת נבי מוסא במרחב החטיבה המרחבית "הבקעה והעמקים", ריסס לוחם צה"ל ששהה בתחנה בגז פלפל וניסה לחטוף את נשקו. הלוחם הדף את המחבל בסיוע קצין מג"ב שעבר בנקודה ועצר אותו".

מהצלה ללא גבולות יו"ש נמסר כי חייל הותקף על ידי פלסטיני, החייל פצוע קל, המחבל נוטרל ונעצר. האירוע התרחש בתחנת דלק בנבי מוסא. כתב רויטרס בארץ ציטט סוכנויות ידיעות פלסטיניות, "פלסטיני ניסה לדקור ולחטוף נשק מחייל ישראלי, הוא נורה בסמוך להתנחלות מצפה יריחו בגדה המערבית".

מדוברות המשטרה (מג"ב) נמסר, כי קצין משמר הגבול של משטרת ישראל סיכל ניסיון חטיפת נשק לחייל צה"ל בשטחי יהודה ושומרון.

"קצין מג"ב שהיה בדרכו לבסיס זיהה במהלך הנסיעה בצומת נבי מוסא שביהודה ושומרון חייל צה"ל שנאבק עם חשוד בידיים בתחנת האוטובוס. הקצין עצר את רכבו בתחנה במהירות, זיהה שהחייל רוסס בגז מדמיע ע"י החשוד ושהחייל והחשוד נאבקים על הרצפה תוך שהם מתגלגלים והחשוד מנסה לחטוף לחייל את נשקו".

המחבל שנעצר\\צילום: הצלה ללא גבולות יו"ש

"הקצין השתלט על החשוד יחד עם החייל ובכך מנע את ניסיון חטיפת הנשק. החייל פונה עם פציעות קלות. החשוד נעצר והועבר לחקירה במשטרת ישראל".

הבוקר, בניסיון להרגיע את הרוחות, אמר ‏יו"ר רע"ם מנסור עבאס: "אין מנוס מלשוב למגעים הפוליטיים להרכבת הממשלה אחרי שהאש תדעך. יש לנו הזדמנות אמיתית למלא תפקיד חשוב בפוליטיקה הישראלית למען החברה שלנו". את הדברים אמר בריאיון לנאדר אבו תאמר ברדיו מכאן בשפה הערבית.

חייל צה''ל מחבל נבי מוסא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד