י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שומר החומות

לאורך הלילה: שורת תקיפות וחיסולים בעזה

בעוד ערי ישראל הותקפו במהלך שעות הלילה המוקדמות והמאוחרות במאות רקטות, צה"ל משיב מלחמה ומדווח על שורה ארוכה של תקיפות וחיסולים ברצועה | צפו

לאורך הלילה: שורת תקיפות וחיסולים בעזה
אחד המבנים שהופצץ צילום: דו"צ

החל משעות הלילה ובתגובה לירי על תל אביב וערי המרכז, צה"ל מגביר את קצב התקיפות ברחבי עזה, פוגע במטרות אסטרטגיות ומחסל בכירים בארגוני הטרור, על פי הודעות דו"צ גם בשעות אלה צה"ל ממשיך בתקיפת יעדי טרור.

בשעה האחרונה עדכנו בדוברות צה"ל כי כוח טייס תקף את ביתו של בכיר בארגון הטרור חמאס, צאלח דהמאן, אשר שימש כמחסן אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס.

מוקדם יותר תקפו מטוסי קרב של צה"ל מבנה בשימוש ארגון הטרור חמאס בשכונת רמאל בצפון רצועת עזה. "במבנה נמצאים מטה המודיעין, מטה הגדה, מחלקת ההסברה וחטיבת עזה של ארגון החמאס", נמסר מדוברות צה"ל.

כאמור, לאורך כל שעות הלילה והבוקר המוקדמות עדכנו בצה״ל על חיסולים והתקפות נוספות, לפנות בוקר עדכנו כי במבצע משותף של צה״ל ושירות הביטחון הכללי סוכלו פעילים ממערך המודיעין הצבאי של חמאס וביניהם חסן קאוגי, ראש מחלקת בטחון במודיעין הצבאי של חמאס וסגנו, וואיל עיסא ראש מחלקת הריגול הנגדי בביטחון הצבאי של מודיעין צבאי, אחיו של מרואן עיסא, סגן ראש הזרוע הצבאית של חמאס כשתקפו באמצעות מטוסי קרב מבנה בו שהו הפעילים.

נוסף לכך הותקפו גם בתיהם של מח"ט העיר עזה, באסם עיסא, מח"ט חאן יונס ראפע סאלמה וראש מערך המודיעין הצבאי של חמאס מוחמד יאזורי, אשר שימשו כתשתיות טרור.

שומר החומות עזה צה"ל חמאס תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד