י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סותר את עצמו

בנט תוקף את הליכוד אך מעניק גיבוי לממשלה: "מנותק מחישוב פוליטי"

פועל בשני ראשים? ברקע סבב ההסלמה הנוכחי ובעוד הוא משגר הודעות התוקפות את מדיניות הליכוד, הודעה אחרת של יו"ר ימינה בנט, מעניקה גיבוי מלא ל'ממשלת נתניהו-גנץ'

בנט תוקף את הליכוד אך מעניק גיבוי לממשלה: "מנותק מחישוב פוליטי"
בנימין נתניהו/נפתלי בנט צילום: דוד כהן/יונתן זינדל, פלאש 90

נפתלי בנט שובר שתיקה ומתייחס בהרחבה להסלמה בדרום ולמהומות בערים המעורבות בישראל, מחד תוקף את מדיניות הליכוד אך מעניק גיבוי לממשלה לפעול מול החמאס.

יו"ר ימינה נפתלי בנט כתב הבוקר: "בעקבות הלילה הקשה של ירי מאסיבי מעזה ופרעות של ערבים ביהודים שהופקרו לגורלם, בערים המעורבות, אני קורא לממשלה לא לסיים את הסבב הנוכחי בעזה לפני שחמאס משלם מחיר יקר".

"בנוסף", מתייחס בנט לאלימות בלוד ובשאר הארץ בידי מתפרעים ערבים ואמר: "על המשרד לביטחון פנים והמשטרה להבטיח באופן מיידי את ביטחונם של המשפחות שנצורות בבתים מפחד הפורעים הערבים ולמצות איתם את הדין".

"יש אמצעים לזהות אותם ואי אפשר להניח להם להימלט ללא עונש", אמר בנט שקרא אף לשחרר את היהודי העצור לאחר שירה בערבי כהגנה עצמית, "המערכת המשפטית והפוליטית חייבת לגבות את מי שמגן בנשק על עצמו ועל משפחתו. העובדה שכרגע הם יושבים במעצר היא עוולה מוסרית, ומסר חמור למי שירצה בעתיד להגן על עצמו".

עוד תקף בנט את הליכוד בכל הנוגע לטיפול בהסלמה בארץ ובדרום, "הליכוד הפך ממפלגת שלטון למפלגה שנכשלת בניהול המדינה ומוליכה אותה ברשלנות ממחדל לאסון", אך כאמור, למרות זאת הודיע בנט כי "ימינה תיתן גיבוי מוחלט לכל צעד להשבת הביטחון של ממשלת נתניהו-גנץ, במנותק מכל חישוב פוליטי. כעת הזמן להתאחד ולנצח".

בציונות הדתית מיהרו להגיב על הודעת בנט: "לתדהמתנו לא רק שבנט מסרב להוריד מהפרק הקמת ממשלה עם תומכי הטרור שפורעים היום ביהודי לוד, רמלה והנגב, אלא שבשעות אלה ממש הוא ממשיך לנהל איתם מגעים אינטנסיביים להקמת ממשלה. בנט ושקד ממשיכים באובדן עשתונות ערכי בלתי נתפס".

נפתלי בנט הליכוד הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד