י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
רומז לפעולה קרקעית?

שר הביטחון: "אין תאריך סיום - כל האופציות על השולחן"

שר הביטחון בני גנץ הגיע הבוקר לחמ"ל העירוני באשקלון שם קיבל סקירה מקיפה על האירועים הביטחוניים האחרונים | גנץ: "תקפנו מאות רבות של מטרות ויש עוד המון פעילות בבנק"

שר הביטחון: "אין תאריך סיום - כל האופציות על השולחן"
גנץ באשקלון צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הביטחון, בני גנץ, הגיע לחמ"ל העירוני באשקלון ביחד עם השר לנושאים אזרחים וחברתיים במשרד הביטחון מיכאל ביטון. השניים קיבלו סקירה והערכת מצב ביחד עם ראש עיריית אשקלון תומר גלאם ונציגי משרד הביטחון, צה"ל ופיקוד העורף.

בתום הישיבה שר הביטחון גנץ אמר: "צה"ל מבצע בשעות האחרונות שורה של תקיפות משמעותיות, פגענו בחוליות מפקדים, בתשתיות משמעותיות של החמאס ונמשיך להגן על תושבי ישראל כולם"

עוד אמר השר גנץ, "תקפנו מאות רבות של מטרות, מגדלים נופלים, מפעלים קורסים, מנהרות מושמדות ומפקדים מסוכלים. כל האמצעים וכל האופציות על השולחן ויש עוד המון פעילות בבנק".

על האירוע הקשה בגבול בשעות הבוקר אמר השר "יש אירועים מבצעיים במרחב הגבול וגם איתם אנחנו מתמודדים ומגנים על תושבי הדרום, גם במחיר של היפגעות כוחותינו לצערי".

"צה"ל ימשיך לתקוף ויביא לשקט מוחלט ולטווח רחוק", הצהיר גנץ, "רק כשנשיג את היעד הזה נוכל לדבר על רגיעה. כרגע אין תאריך סיום. לא נקבל הטפות מוסר מאף ארגון או מוסד על זכותנו וחובתנו להגן על אזרחי ישראל.

אני מבקש לפנות לציבור הישראלי כולו ולחזור ולהדגיש הישמעו להוראות פיקוד העורף והיכנסו בעת הצורך למרחבים מוגנים אלו באמת הנחיות מצילות חיים. נמשיך לעמוד ביחד וננצח."

בני גנץ אשקלון צה"ל שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד