י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
טרגדיה חוצת יבשות

ההודית מתה מפגיעה ישירה בדיוק כששוחה עם בעלה בוידאו

העובדת הזרה שנהרגה אתמול ממטח הטילים שנורה מהרצועה לעבר אשקלון, קיימה ברגעי מותה שיחת וידיאו עם בנה ובעלה בהודו | השריר ניחם את משפחתה: "ההתקפה המרושעת הזו מזכירה לי את משה הקטן, שאיבד גם את הוריו במהלך המתקפה במומביי ב-2008"

ההודית מתה מפגיעה ישירה בדיוק כששוחה עם בעלה בוידאו
הפגיעה הקטלנית באשקלון צילום: Tomer Neuberg/Flash90

יממה לאחר מטחי הטילים שנורו לעבר ישראל מתבהרים פרטים נוספים על זהות ההרוגים. אמש (שלישי) נהרגה באשקלון עובדת זרה מהודו ששוהה בישראל ומטפלת בקשישה. מהפרטים שמתפרסמים בהודו מתברר כי בשעה שהבית בו שהתה ספג פגיעה קטלנית של רקטה, העובדת הזרה הייתה בעיצומה של שיחה וידאו עם בעלה ובנה שהשאירה בנכר.

שגריר ישראל בהודו, רון מלכה, שוחח עם משפחתה של סובמיה סנטוש שנהרגה אתמול מפגיעה ישירה אחרי מטח שנורה לעבר אשקלון. סנטוש שהגיעה ממחוז אידוקי בקרלה, עבדה כמטפלת של קשישה.

השגרי בהודו מספר: "בדיוק דיברתי עם משפחתה של גב' סומיה סנטוש, קורבן הטרור של חמאס, הבעתי את צערי על אובדנם המצער ונתתי את תנחומי בשם מדינת ישראל. המדינה כולה מתאבלת על אובדנה ואנחנו כאן בשבילם, ליבי יוצא לבנה בן ה-9, אדון, שאיבד את אמו בגיל כה צעיר ויצטרך לגדול בלעדיה. ההתקפה המרושעת הזו מזכירה לי את משה הקטן, שאיבד גם את הוריו במהלך המתקפה במומביי ב-2008. שאלוקים ייתן להם כוח".

משפחתה של העובדת הזרה

השגריר התייחס למתקפת הטרור שהביאה למותם של הוריו של מוישי הולצברג שהיה אז פחות מגיל 3 כשהוריו נהרגו במתקפת טרור אכזרית ב-2008 כשלוחי חב"ד, והילד הקטן ניצל בזכות המטפלת שלו.

האישה ההודית התגוררה בישראל בשבע השנים האחרונות. יש לה בן בן תשע אותו השאירה אצל בעלה בקרלה - הודו. לדברי משפחתה של סומיה, היא שוחחה עם בעלה סנטוש בשיחת וידאו בערב, כאשר האירוע התרחש, "אחי שמע רעש גדול במהלך שיחת הווידאו. לפתע הטלפון התנתק. ואז מיד יצרנו קשר עם עמיתים שעבדו שם. וכך נודע לנו על האירוע", אמר אחיו של סנטוש, סאג'י לתקשורת המקומית.

הודו אשקלון פגיעה ישירה שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד