י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פרעות תשפ"א

הנשיא תוקף: "שתיקת ההנהגה הערבית - רוח גבית לטרור"

בעקבות ההפגנות והתפרעויות מצד המגזר הערבי בכמה מוקדים ברחבי הארץ, נשיא המדינה נשא הצהרה מיוחדת, בה תקף את ההנהגה הערבית: "מעודדת את הקרע בתוך החברה" | בנוסף התייחס להסלמה בדרום: אנו מחזקים את המשפחות השכולות"

הנשיא תוקף: "שתיקת ההנהגה הערבית - רוח גבית לטרור"
הנשיא ראובן ריבלין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר הירי מעזה אל ישראל והתפרעויות הערבים בערים המשותפות, היום (רביעי) נשיא המדינה ראובן ריבלין נשא הצהרה לאזרחי ישראל.

"החל מיום ראשון, פתחו ארגוני הטרור במערכה נפשעת ומתוכננת על ערי ישראל", אמר הנשיא על ההסלמה, "אנו מחזקים את המשפחות השכולות בחיבוק אמיץ של נחמה בשעות הקשות הללו, ומתפללים להחלמתם השלמה של הפצועים".

לאחר מכן התייחס לפרעות ברחבי הארץ: "מראה הפוגרום בלוד והפרעות ברחבי ישראל על ידי המון ערבי מוסת וצמא דם, שפגע בחיי אדם, ברכוש, ואף שלח ידו בקודשי ישראל, הוא בלתי נסלח".

"ההשלכה של דגל ישראל על ידי פורעים ערבים, והחלפתו בדגל פלשתיני, היא פגיעה ברוטאלית בחיים המשותפים במדינת ישראל", הוסיף.

הנשיא התייחס לשתיקה של מנהיגי המגזר: "שתיקת ההנהגה הערבית אל מול הפרעות הללו היא שתיקה מחפירה שמהווה רוח גבית לטרור ולפרעות ומעודדת את הקרע בתוך החברה שבה אנו חיים ונמשיך לחיות גם כשהכול יעבור".

'על ממשלת ישראל לרדוף אחר הפורעים ביד קשה, ולהשיב את הביטחון והסדר גם תוך כדי מלחמה בלתי מתפשרת בטרור העזתי", קרא והמשיך, "זו ברירת חיינו – להיות מוכנים וחמושים, חזקים ונוקשים, נכונים להגן על הבית שלנו".

"אנא התאזרו בסבלנות, עקבו בתשומת לב רבה להנחיות ההתגוננות, וחזקו את הקרובים לכם. כוחותינו הלוחמים בשעה זו יוכלו לכל אויבנו, כפי שיכולנו תמיד. נהיה להם כולנו לגב ולמשענת", סיכם.

רובי ריבלין ערביי ישראל שומרי החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד