י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בעקבות ההתפרעויות

הרב שתמך בדו-קיום: "אני פורש מכל ארגוני השלום"

בעקבות הפוגרומים הקשים וההסלמה בעזה, הרב דוד מנחם, אשר נחשב לפעיל שלום מוכר, הודיע כי הוא עוזב את הארגונים העוסקים בדו-קיום: "שומע היטב את האלימות שהפכה להיות טבעית" | בנוסף טען: "האויב רוצה לראות דם והרבה דם"

הרב שתמך בדו-קיום: "אני פורש מכל ארגוני השלום"
שריפת בית כנסת בלוד צילום: באדיבות המצלם

ברקע ההסלמה הקשה, היום (רביעי) הרב דוד מנחם, פעיל שלום ודו-קיום מוכר, הודיע כי הוא עוזב את הארגונים שנאבקים למען השלום, לדבריו, בעקבות ההסלמה בדרום והתפרעויות בכמה מוקדים ברחבי הארץ בימים האחרונים.

"מי שרוצה שלום - שינצח", כתב בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו, "אני מצטער, כאיש שפועל הרבה לשלום, זו המסקנה שהגעתי אליה. האויב רוצה לראות דם והרבה דם. צריך לאפשר לו לראות דם על חשבונו".

הוא המשיך: "אני שומע ערבית. שומע היטב את האלימות שהפכה להיות טבעית וכבר לא יכול להסתיר את האמת. אין שם אהבת חיים יש אהבת דם שנשפך".

"הבוקר בדף הפייסבוק של "ישראל מדברת בערבית" העלו את תמונתה של נדין עווד' ז"ל בת ה-16 שנהרגה עם אביה ח'ליל ז"ל מטיל ששוגר מעזה. יש שם אלפי לייקים צוחקים של ערביים", סיפר.

"תסלחו לי אלו לא אנשים שראויים לחיים או לחמלה שלנו", תקף והודיע, "אני לא מתכוון לבזבז עליהם אנרגיה טובה וחיובית. שיישמדו ויאבדו ויפה שעה אחת קודם".

הוא המשיך: "כרגע אני פורש מכל ארגוני והתארגנויות השלום. לא שאינם חשובים לי חלילה, אלא שלצערי זה לא הזמן שלהם. כל הפעולות המפגשים והשיחות הם פעולות קוסמטיות שמכסות על הרוע עד הסבב הבא".

"הן מורידות להבה אחת עכשיו ובסבב הבא תפרוצנה שתיים ושלוש ויותר. אני לא רוצה להיות קוסמטיקאי. תביאו ניצחון. תביאו הכנעה של הרע ואחר כך נדבר על שלום אמת. תקראו לי ואתגייס", הוסיף.

הרב המשיך לטעון: "כל הדיבורים על הפסקת אש עכשיו רק יחלישו את סיכויי השלום לעתיד. רק אחרי שמחבלי חמאס יאבדו והנשארים המעטים יכרעו ברך ויתחננו, ורק אחרי שימרדו תושבי עזה במנהיגיהם אפשר שייעשה התיקון".

"אני מבקש להיות פרקטי. מי שיחייך לי אכפול לו חיוך. מי שיושיט אצבע מאיימת אכרות את כל זרועו. וזרוע רמה תישבר. אמשיך להתפלל על השלום שכשיבוא בעיתו אחרי הכנעת הרע יהיה שלום מושלם. שלום שלום וחודש מבורך", סיכם.

דו קיום שלום דוד מנחם עזה שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד