י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מכה קשה לחמאס

הותר לפרסום: אלו הבכירים שחוסלו ברצועת עזה

ארבעה בכירים במטה הכללי של ארגון הטרור חמאס, חוסלו היום במבצע מיוחד של צה"ל והשב"כ | יחד איתם חוסלו למעלה מעשרה פעילים נוספים | כל הפרטים

הותר לפרסום: אלו הבכירים שחוסלו ברצועת עזה
תוצאות תקיפת צה"ל בעזה צילום: רשתות ערביות

במבצע משותף של שירות הביטחון הכללי וצה"ל סוכלו היום (רביעי) בכירים ב"פורום המטה הכללי" של חמאס בהם מפקד חטיבת העיר עזה, ראש מערך הסייבר ושיפור הטילים של חמאס, וראש מערך הייצור.

הבכיר הראשון שחוסל הוא באסם עיסא - מח"ט העיר עזה, פעיל חמאס צבאי בכיר. משמש מאז שנת 2017 ראש חטיבת חמאס עזה. היה מעורב לאורך השנים בפיגועים רבים וכן שימש כפעיל בכיר במערך הייצור של הארגון. עיסא היה מנהל את הפעלת הכוח בסבבי הלחימה מול ישראל. סיכול, מציינים בשב"כ ישפיע באופן משמעותי על תפקוד החטיבה והזרוע הצבאית של חמאס.

מחוסל נוסף, הוא ג'מעה טחלה - ראש מערך הסייבר ומוביל פרויקט שיפור הטילים של ארגון הטרור חמאס, אשר החזיק בתיק מחקר ופיתוח בארגון. טחלה הוא יד ימינו של מוחמד דף והמוביל המרכזי של התעצמות חמאס. הפגיעה בו מהווה מכה משמעותית לפרויקט ההתעצמות של חמאס.

יחד עמם, חוסלגמאל זבדה - ראש מחלקת הפיתוח והפרויקטים במטה הייצור של חמאס. הוא היה המחולל המרכזי של מערך היצור הרקטי של הארגון. שימש בין היתר כדוקטור להנדסת מכונות המתמחה באווירודינמיקה, בעל הכשרה במגוון תחומים טכנולוגיים ומהווה מוקד ידע מרכזי ומשמעותי ביותר במטה הייצור של החמאס. נמנה על בכירי מערך המחקר והפיתוח בחמא"ס, עוסק בקידום פרויקטים מרכזיים בהתעצמות חמאס.

גם ח'אזם חטיב - ראש מחלקת המהנדסים במערך היצור של חמא"ס, חוסל בתקיפה. הוא שימש כסגן ר' מערך היצור.

פעילים בכירים נוספים שנהרגו מהתקיפה במהלכה נהרס מתקן המו"פ המרכזי של חמאס והושמד ציוד רב: סאמי רדואן, ראש המחלקה הטכנית במודיעין הצבאי ווליד שמאלי, ראש מחלקת הציוד התעשייתי במערך הייצור. בנוסף נהרגו כעשרה פעילים נוספים ממערך הייצור והמו"פ של ארגון חמאס.

חיסול חמאס שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד