י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חיזקה את הפורעים

בן גביר דורש לפטר אחות ערביה מ'שערי צדק'

לאחר שבירכה את המהומות של צעירים ערבים ברחבי הארץ, חבר הכנסת איתמר בן גביר דורש ממנכ"ל בית החולים שערי צדק לפטר אחות ערביה מחשש שלא תטופל כראוי במטופלים היהודים | בית החולים: "הנושא נמצא בבדיקה והעובדת מוזמנת לבירור"

בן גביר דורש לפטר אחות ערביה מ'שערי צדק'
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות דברים שכתבה אחות במחלקת ילדים בבית החולים שערי צדק בהם הביעה שמחה לאור אירועי האלימות המתרחשים בארץ בימים האחרונים, חבר הכנסת איתמר בן גביא פנה למנכ"ל בית החולים שערי צדק בדרישה לפטר את האחות הערבייה.

האחות נידאא סובחי כתבה בפוסט ברשת החברתית אינסטגרם: "אלוקים, הענק להם ניצחון יקר וברור, אלוקים, הפוך את היום הזה ליום של כיבוש ושמחה עבור המאמינים בניצחונך, אלוקים, אין להם אלא לך ואתה".

בעקבות הפרסום, חבר הכנסת איתמר בן גביר שיגר מכתב אל מנכ"ל בית החולים שערי צדק ודרש לפטר את האחות הערבייה מחשש "שדעותיה הלאומניות והמסיתות יגרמו לה לפעול בצורה לא אחראית בהענקת טיפול רפואי".

"אסור לסמוך על אחות בית החולים, שאחריות בריאות ילדינו מוטלת עליה ולכן קיים חשש שהזדהותה של האחות עם אותם פורעים ברברים, בתקווה לניצחונם ולכיבוש הארץ על ידם, מעלה חשש שדעותיה הלאומניות והמסיתות, יגרמו לה לפעול בצורה לא אחראית בהענקת טיפול רפואי", כתב בן גביר במכתבו.

מטעם בית החולים נמסר בתגובה: "בשערי צדק עובדים זה לצד זה עובדים מכל המגזרים והדתות המטפלים במטופלים מכל המגזרים והדתות במסירות, אנו מאמינים שכך הדרך הנכונה, הנושא נמצא בבדיקה והעובדת מוזמנת לבירור".

 

שערי צדק ערביה איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד