י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מהפכת האיפור

כך משיגות חרדיות את האיפור האיכותי ביותר במחירים זולים

מהפכת האיפור של WOW London בעיצומה • הכירו את חנות האיפור ששינתה את תרבות הצריכה בתחום, תוך חוויית קנייה ושירות מיוחד  • כך ניתן להתחדש במוצרי קוסמטיקה ואיפור הכי עדכניים בשוק ויחד עם זאת לצאת מהחנות ללא חור בארנק

כך משיגות חרדיות את האיפור האיכותי ביותר במחירים זולים
מוצרי WOW london צילום: מתוך אתר החברה

אופנת הטיפוח הפכה מזמן לחלק אינטגרלי בסדר יומה של האישה הממוצעת. מלבד דאגה ללבוש יפה ומייצג, אישה שמעוניינת להשקיע בעצמה ולהעניק לעצמה נראות הולמת, מתאפרת לכל הפחות פעם ביום ולפני אירועים מדובר לא פעם בתהליך מתיש ומייגע.

דא עקא, שבעבר צריכת קוסמטיקה איכותית, הייתה עניין שדורש משאבים כלכליים רבים. התפיסה הרווחת הייתה כי בשביל איפור ברמה גבוהה, יש גם לשלם סכומים גבוהים.

אולם לפני כ-16 שנה החלה המגמה להשתנות.

אי שם בשנת 2005, הוקם המותג WOW London שהוביל לשינויים בתרבות הצריכה בקרב נשים רבות בארץ.

לחצו כאן למעבר לאתר החברה<<<

שם המותג והרעיון שמאחוריו בא להוכיח כי ניתן להיראות "WOW" במינימום מאמץ, בחוויית קנייה ייחודית ובמחיר שלא צריך לחשוב עליו יותר מדי.

ב WOW London מספקים את הטרנדים הכי עדכניים בענף הקוסמטיקה, טיפוח ואקססוריז עם ליין איכותי של מוצרי איפור שגם המקצועניות ביותר, נוהגות להשתמש בהם.

כיום מונה המותג כ-62 סניפים ברחבי בארץ והיד עוד נטויה.

הפריסה הרחבה וסדר הגודל העצום של שיווק המוצרים, מאפשרים לחברה להוזיל עלויות, כך שהמרוויחות העיקריות בסופו של יום הן הלקוחות.

בסניפי המותג ניתן למצוא מגוון עצום של מוצרים מכל הקטגוריות ותתי הקטגוריות, כולל טיפוח הפנים, בהתאמה לכל גיל. 

לחצו כאן למציאת הסניף הקרוב לביתכם<<<

אם גם אתן חשות כי הגיע הזמן לחדש את קולקציית האיפור שלכן. ב-WOW london תוכלו להרשות לעצמכן לחדש את כל המלאי וליהנות ממגוון רחב של מוצרי איכות במחירים נוחים ואטרקטיביים.

מהנהלת החנות נמסר: "אנחנו בWOW London משקיעים אין-סוף בפיתוח מוצרים איכותיים ועקביים בכל פריצות הדרך בענף האיפור, בכדי לספק ללקוחות מגוון רחב של מוצרים. אנחנו כאן כדי לגרום לכולם להרגיש הכי טוב ללא מאמץ".

איפור איפור בזול מוצרי איפור איפור מקצועי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד