ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
סמוטריץ' ורבנים הגיעו

"רגע המבחן": הפגנה מול ביתו של ח"כ 'ימינה'

על רקע הפוגרומים הקשים ברחבי הארץ והסלמה בדרום, עשרות מפגיני ימין מחו מתחת לביתו של חבר הכנסת ניר אורבך מ'ימינה', וקראו לו להצטרף לממשלת הימין: "העם אמר את דברו" | זקן רבני הציונות הדתית תקף: "אסור להיות עיוורים"

"רגע המבחן": הפגנה מול ביתו של ח"כ 'ימינה'
ההפגנה מתחת לביתו של ניר אורבך צילום: יאיר כלפא

למרות המגעים המתקדמים בגוש השינוי, היום (רביעי) עשרות מפגינים ימין מחו מתחת לביתו של חבר הכנסת ניר אורבך מ'ימינה', וקראו לו ללכת לממשלת ימין.

בין עשרות האנשים שהגיעו, היו גם זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן, ראש ישיבת רמת גן הרב יהושע שפירא ורבנים נוספים. בנוסף, השתתפו בהפגנה חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ', שלמה קרעי, אופיר סופר וראש עיריית פתח תקווה.

"כל הכוונות טובות, אבל אסור להיות עיוורים", הרב דרוקמן התייחס להליכה של 'ימינה' לממשלת השינוי והמשיך, "זה איום ונורא להיות עיוור. כמה אפשר להיות עיוור וללכת בראש בקיר?".

"מדינת ישראל זקוקה לממשלה שהיא תפעל לקדם את עם ישראל כפי שהוא רוצה! אנחנו חיים במדינה דמוקרטית, והעם אמר את דברו המפורש כי שהוא רוצה. גם אלה שאמרו אחרת, זה בגלל התנגדות לראש הממשלה", אמר הרב.

לאחר מכן תקף שוב את ימינה: "למכור את כל העקרונות, שום עיקרון לא קיים. יש רק עיקרון אחד - לא בחירות חמישיות. זה העיקרון. על זה מדינת ישראל יכולה להתקיים?"

"כשם שהם מוותרים על הרבה דברים לפני הבחירות, עכשיו מוכנים לוותר לכיוון השלילי? זה רגע המבחן. הכול אפשרי", סיכם.

"אני אומר את זה חד משמעית - יש דרך להקים ממשלת ימין", טען סמוטריץ' והוסיף, "אף אחד מאיתנו לא רוצה בחירות חמישיות, אבל האמירה שאין אפשרות להקים ממשלת ימין ולכאורה כאילוץ הולכים להקים ממשלת שמאל - זה לא אמת".

הוא המשיך: "נפתלי יודע את זה ואיילת יודעת את זה, אם יהיו 59, יהיו יותר מ-61. זו שאלה של החלטה ושאלה של רצון. תראו את המוטבציות של בנט מהרגע שהמנדט עבר ללפיד. עשרים פגישות ביום".

"איפה היו כל המוטבציות האלה ב-28 יום שהמנדט היה בידיו של נתניהו?! וכן יש לנו ציפייה מניר. חבר טוב, איש יקר ואיש עשייה. יש רגעים שבהם נמדדת מנהיגות", סיכם.

הרב חיים דרוקמן בצלאל סמוטריץ' מפלגת ימינה ניר אורבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד