ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בראיון לתקשורת זרה

בנט על שת"פ עם רע"מ: לא אקשור את ידי לשמור על הביטחון

בעוד הוא מסרב להתראיין לתקשורת הישראלית שבחלקה מבקרת אותו, בנט מתראיין לתקשורת הזרה ומספק את הכותרות משם. הוא נשאל בראיון ל-CNN באשר לממשלה בהישענות על הערבים לנוכח ההסלמה ולא שלל זאת

בנט על שת"פ עם רע"מ: לא אקשור את ידי לשמור על הביטחון
נפתלי בנט בהצהרה לתקשורת צילום: אורי כהן

המהומות בישראל וההשלכות הפוליטיות: לאחר שהתחמק אמש (שלישי) מלהשיב לגבי הסיכוי שישתף פעולה עם הסיעה הערבית רע"מ, ברקע המהומות בערים המעורבות ובדרום, דווקא בראיון לתקשורת הזרה, משגר יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט רמז ברור על המשך המגעים עם התנועה האסלמית.

בראיון שהעניק הערב (רביעי) המועמד לראשות הממשלה נפתלי בנט לרשת CNN, הוא נשאל על התרחיש שיקים ברקע האירועים, ממשלה שתישען על הסיעות הערביות והוא השיב: "אני לא רוצה לדבר על פוליטיקה בראיון הזה, מה שאגיד שבכל ממשלה שאקים לא אתן שידי יהיו קשורות ויימנעו ממני לשמור על ביטחון האזרחים".

בינתיים, ברע"מ סירבו לגנות את המהומות בחרבי הארץ, וכן בכירים ברע"מ התבטאו השבוע כי הם לא יתנו יד לממשלה שפוגעת באחיהם שברצועת עזה, וכן בסיעה הודיעו על הקפאת המגעים להקמת ממשלה, כשמנגד היו"ר מנסור עבאס אמר בשעות האחרונות כי הוא יסכים להמשיך המגעים לאחר הרגיעה.

בנוסף, חברי הכנסת יאיר לפיד שהמנדט נמצא בידו וגדעון סער, מבכירי גוש השינוי, נועדו היום עם נשיא המדינה ראובן ריבלין ובדקו אפשרות כי יעניק להם הארכה במועד שהמנדט נמצא בידם ויתן להם ההזדמנות להקים ממשלה, אלא שהנשיא דחה את בקשתם בנימוק כי אין לכך אפשרות משפטית.

נפתלי בנט מנסור עבאס ממשלת בנט לפיד הסלמה בדרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד