ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
חולץ ע"י המשטרה

סגן השר החרדי הותקף במהלך סיור בלוד

סגן השר מאיר פרוש נחת היום מארה"ב וישר יצא לעיר לוד כדי לראות מקרוב את הפגיעה הקשה בבתי הכנסת ומוסדות הדת בעיר. באחד הצמתים הוא הותקף בידי המון ערבי זועם, וחולץ על-ידי המשטרה

סגן השר החרדי הותקף במהלך סיור בלוד
פרוש מסייר במוסד שנפגע בלוד צילום: באדיבות המצלם

סגן השר מאיר פרוש הגיע הערב (רביעי) לסיור בעיר לוד כדי לעקוב מקרוב אחרי הנעשה במקום, לאחר שמוסדות דתיים, בתי כנסת ובתי ספר נהרסו בידי פורעים ערבים במהלך הימים האחרונים.

פרוש שנחת דקות קודם לכן בנתב"ג מביקור קצר בארה"ב, מיהר להגיע ללוד כדי לבחון את הנזקים של הציבור הדתי מהימים האחרונים, כשהגיע עם פמלייתו למקום, הוא הותקף על ידי המון ערבי זועם.

על פי עדויות שהגיע ל'בחדרי חרדים', סגן השר הגיע ממרכז העיר לכיוון השכונה המעורבת, ובאחד הצמתים רכבו הוקף על ידי המון ערבי עם מקלות שצעק לעברו וניסה לפגוע ברכבו.

כוח משטרתי שנפרס בעיר החל מאמש, הגיע מהר מאוד לזירה וסייע לסגן השר ולצוות לשכתו להיחלץ מהמקום ולהמשיך בסיור בעיר לצד תושבי המקום מהציבור הדתי לאומי.

סגן השר פרוש אמר בתום הסיור: "נחתתי לפני כשעה בלוד אחרי נסיעה מארה"ב. הגעתי לפה ועיניי חשכו למראה תוצאות הפוגרום. אין לי ספק שעשו את זה רק כדי לפגוע במה שמסמל את העם היהודי. הלב ממש נקרע לראות מראות שכאלה".

מאיר פרוש לוד ערביי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד