ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
ישראל תסכים?

דיווח ערבי: "מתנהלים מגעים להפסקת אש בחצות"

על רקע המאמצים של העולם להביא לרגיעה בין ישראל לפלסטינים בעזה, רשת סקיי ניוז בשפה העברית מדווחת כי מתנהלים מגעים רציניים להביא להפסקת אש מיידית | לא ברור מי עומד מאחורי הניסיון, אך אם הוא יצליח, זה יהיה מפתיע, מאחר וגנץ ונתניהו הבהירו הערב כי התקיפות יתעצמו

דיווח ערבי: "מתנהלים מגעים להפסקת אש בחצות"
טנקים מפגיזים בגבול הרצועה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ערוץ סקיי ניוז בשפה העברית מפרסם הלילה (רביעי) כי מתנהל "שיח רציני אודות הגעה לרגיעה בחצות באמצעות מאמצים מצריים, אמריקניים ובין לאומיים".

הדיווח מגיע על רקע דבריו של דובר חמאס, פאוזי ברהום, שאמר בשעה האחרונה, כי חמאס מוכן להמשיך במערכה עד טיפת הדם האחרונה: "לנו, לבכירינו ולאנשינו יש את הזכות, את הנשק ואת העם. אנחנו במצב של נצחון צבאי ומורלי. נמשיך עד שנכריע את המערכה הזו מול ישראל".

קודם לכן העביר שר הביטחון בני גנץ, מסר לאנשי עזה בחשבון משרד החוץ הישראלי בערבית ואמר: "אם האלימות של חמאס לא תפסק המכה של 2021 תהיה קשה וכואבת יותר מזו של 2014. ראשי החמאס נושאים באחריות לכך שבמקום להתכונן לחג, אתם ספונים בבתים. לצערנו הם פועלים ממרחב אזרחי ולכן הנזק יהיה גדול ועוצמתי. הם מקריבים אתכם בגלל הצרכים האישיים שלהם. אם בישראל ישנו במרחבים מוגנים -עזה תבער. אין משוואה אחרת".

עוד אמר גנץ כי "אנשי ארגוני הטרור שחוסלו הם לא האחרונים שנפרד מהם. המכה הכואבת שהם סופגים היא רק ההתחלה. בכירי חמאס על הכוונת ונסים על נפשם. מפקדות חמאס מתפוררות ובניינים נופלים. תושבי עזה, יכולתם לחגוג היום ובגלל חמאס וארגוני הטרור - לא יהיה חג בעזה".

הפסקת אש חצות ישראל עזה שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד