י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המדבקה הסגירה אותו

מחריד: במהלך הלילה, לינץ' נוסף ביהודי • צפו

יהודי בן 50, נכנס בטעות לטמרה, כשעל רכבו כיתוב 'נחמן מאומן' זה הספיק לערבים לנסות לרצוח אותו | הוא חולץ ברגע האחרון, מצבו בינוני | צפו בתיעוד מהזירה

מחריד: במהלך הלילה, לינץ' נוסף ביהודי • צפו
הפורעים בטמרה צילום: מתוך הסרטון

ערי ישראל, בדגש על הערים המעורבות הולכות ובוערות באש הטרור הערבי כבר מספר ימים. כאשר על פי טענות תושבי הערים המשטרה מגלה אוזלת יד בטיפול במשבר הביטחוני העצום.

אמש (רביעי) בעוד כלי התקשורת הצבועים היו עסוקים כולם להפנות מבט בודד ויחיד, על אירוע חמור של תקיפת ערבי בבת ים. יהודי בן 50, שכל חטאו הוא: כניסה לעיר טמרה עם מדבקת 'נחמן מאומן' כמעט ונרצח על ידי פורעים ערביים.

האיש בן 50, תושב גוש שגב, נכנס עם רכבו בטעות לטמרה. האספסוף זיהה אותו כיהודי בעקבות המדבקה על הרכב. הם החלו לתקוף אותו, והוא נחבל קשות, כולל דקירה בצוואר.

בשעת הפינוי אמש מצבו היה מוגדר בינוני. והוא חולץ ברגע האחרון מהלינץ' ע"י אמבולנס מקומי מטמרה שהבחין במהומה ואנשיו חילצו אותו מהרכב.

בדוברות המשטרה -גליל סיכמו את האירוע: "תושב משגב שעל רכבו היו מדבקות של נחמן מאומן נקלע בטעות לעיר טמרה. שם הותקף על ידי צעירים, תוך כדי גרימת נזקים לרכבו הפרטי. צוות רפואי שהבחין בנעשה גוננו עליו והא פונה במצב בינוני לבית החולים רמב״ם".

"כוחות יס"מ הוזנקו למקום והשיבו את הסדר הציבורי" הוסיפה המשטרה, וסיכמה: "עד כה שוטרי מחוז צפון התמודדו עם עשרות ארועים של הפרות סדר ברחבי המחוז ונעצרו 84 חשודים בהתפרעויות".

טמרה ניסיון לינץ פורעים ערבים שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד