י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נכדו של השר לשעבר

תיעוד קשה: חסיד מותקף עד זוב דם בירושלים

חרדי שצעד לתומו בדרך שכם בירושלים, הותקף באלימות קשה על ידי ערבים שנמלטו במהירות מהשוטרים שבאזור. כוחות המשטרה ערכו סריקות ועצרו חמישה ערבים החשודים בניסיון הלינץ' | מהפרטים מתברר כי המותקף הוא נכדו של השר לשעבר רחבעם זאבי שנרצח ע"י מחבל | צפו

תיעוד קשה: חסיד מותקף עד זוב דם בירושלים
‏‏החרדי שהותקף בדרך שכם צילום: צילום מסך

בירושלים זה כבר הפך לדבר שבשגרה: יהודי חרדי שצעד בדרך שכם, הותקף באלימות קשה על-ידי צעירים ערבים. הצעיר החרדי הוכה עד זוב דם ובתיעוד נראה כיצד בכוחות אחרונים הוא אוסף את מטלטליו ומנסה להימלט מהמקום.

למזלו של החרדי, שוטרים שנמצאים כל העת באזור הגיעו במהירות, מה שגרם לפורעים הערבים להסתלק מהמקום. כוחות משטרה ערכו סריקות באזור והצליחו לאתר חמישה חשודים במעשה.

עוד עולה מהפרטים, כי הצעיר שהותקף הוא נכדו של שר התיירות לשעבר רחבעם (גנדי) זאבי שנרצח בבית מלון בירושלים על ידי מחבל בשנת 2004.

ממשטרת ישראל נמסר, כי "בפעילות חכמה של משטרת ישראל, זוהתה תקיפת אדם על ידי קבוצת חשודים בדרך שכם בירושלים. בעקבות התקיפה נזקק הקורבן לטיפול רפואי והחשודים עצמם נמלטו מהמקום".

לדברי המשטרה, "הכוחות החלו מיד בפעילות ובסריקות לאיתורם של החשודים ובתוך זמן קצר הם אותרו, נעצרו והועברו לחקירת המשטרה".

עוד נמסר: "משטרת ישראל תפעל ללא מורא לאיתור חשודים בעבירות פליליות, תוך שימוש ביכולות העומדות לרשותנו וזאת במטרה למצות עם אלו את הדין".

ירושלים ניסיון לינץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד