י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מה הם עדיין לא כאן?!"

פרעות תשפ"א: הרכב של ראש הישיבה נשרף

כחלק מהתפרעויות והעימותים אתמול, הלילה רכבו של ראש ישיבת הסדר רמלה, הרב אריה הנדלר, נשרף כליל: "הפורעים מתפרעים במקום אחד והמשטרה במקום אחר" | בנוסף קרא להכניס צבא: "למה הם עדיין לא כאן?!"

פרעות תשפ"א: הרכב של ראש הישיבה נשרף
רכבו של ראש הישיבה שנשרף צילום: באדיבות המצלם

לאחר יומיים שבהם הצד הערבי היה זה שהתפרע, אתמול (רביעי) גם מתפרעים יהודים הצטרפו במספר ערים לאלימות וההצתות.

ברמלה התקיימו אמש עימותים, ובין היתר נשרפו כמה כלי רכב, אחד מהם, הוא רכבו של הרב אריה הנדלר, ראש ישיבת ההסדר ברמלה, אשר נהרס כליל בזמן שחנה מול ביתו של הרב.

"הרכב שלי זה לא הנושא. זה רכב של עוד תושב ברמלה", הגיב הרב הנדלר לשריפה, "יש פה מספר אנשים שהרכבים שלהם נשרפו, סתם, בלי סיבה. זה לוקח 20 שניות להצית ארבעים אלף שקל".

הוא המשיך: "הייתה פה משטרה אתמול, כשהתקשרתי הם הגיעו, אבל יש מחסור בכוח אדם והם לא מצליחים להגיע לכל מקום ויש פה סיפור של חתול ועכבר. הפורעים מתפרעים במקום אחד והמשטרה במקום אחר, ועד שהיא מגיעה הם ממשיכים לנקודה הבאה".

"כל זה כאשר מסביב מתנהל נוהל קרב, וזה לא ניכר אצל מקבלי ההחלטות. נתניהו אומר שהוא יכניס את צה"ל לערים המעורבות, ואני שואל סליחה? למה הם עדיין לא כאן?!", סיכם.

מוקדם יותר השבוע הושלכו אבנים על ישיבתו, בזמן שהתלמידים למדו בפנים, ובעקבות כך נופצו מספר שמשות ואבנים חדרו אל תוך מבנה הישיבה.

שומר החומות רמלה הצתת רכבים ערביי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד