י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שומר החומות - היום הרביעי

נתניהו וגנץ: אין לנו מגבלת זמן; המטרה להשיב את השקט

ראש הממשלה ביקר בסוללת כיפת ברזל במרכז, ושר הביטחון בבסיס פלמ"חים של חיל האוויר. במהלך הסיור הצהירו השניים כי לישראל אין דחיפות לסיים את המערכה למרות דרישות החמאס להפסקת אש

נתניהו וגנץ: אין לנו מגבלת זמן; המטרה להשיב את השקט
נתניהו בדרום צילום: לע"מ

ראש הממשלה ושר הביטחון סיירו היום (חמישי) במוקדי הפעילות הצבאית. ראש הממשלה ביקר בסוללת כיפת ברזל במרכז, ושר הביטחון בבסיס פלמחים של חיל האוויר. במהלך הסיורים הצהירו השניים כי לישראל אין דחיפות לסיים את המערכה למרות דרישות החמאס להפסקת אש.

בסיור ראש הממשלה בסוללת כיפת ברזל אמר: "צה"ל תקף כבר מאות מטרות, עוד מעט נעבור את ה-1,000, ואנחנו ממשיכים להכות בחמאס תוך כדי הגנה על אזרחינו", עוד הוסיף נתניהו, "זה ייקח עוד זמן אבל בתקיפות רבה, הן בהגנה והן בהתקפה אנחנו נשיג את המטרה שלנו - להשיב את השקט למדינת ישראל".

שר הביטחון סייר בשעות הבוקר בבסיס פלמחים, ובסיום הסיור אמר: "בימים האחרונים טייסי ומפעילי כלי הטיס של חיל האוויר פגעו קשות בחמאס ובארגוני הטרור. השמדנו נכסים צבאיים משמעותיים, סיכלנו בכירים ופגענו במערך התת קרקעי ובחוליות השיגור. בעוד שלאויבנו יש מטרה לפגוע באזרחים, לנו יש בנק מטרות עמוק ואיכותי של יעדי טרור".

לדברי שר הביטחון גנץ, "בחמאס הופתעו מעוצמת התגובה ומהיעדים שהגענו אליהם. אני אומר בצורה מפורשת: אנחנו נמשיך להגן ונמשיך לתקוף עד שהאש תופסק ונבטיח שקט ארוך טווח", שהוא מבהיר: "אין לנו מגבלת זמן, יש לנו עוד הרבה מאוד יעדים. טייסי חיל האוויר וכלי הטיס של חיל האוויר נמצאים בשמי עזה 24 שעות ביממה, על הקרקע לוחמי כיפת ברזל מצילים ומגנים על חיי אדם, כוחות צה"ל פרוסים ומוכנים בכל הגזרות כמו גם בעורף. אנחנו כולנו נכונים לכל משימה".

שומר החומות בנימין נתניהו בני גנץ כיפת ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד