ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אירוע חירום אזרחי

גם הערב: עוצר יוטל על לוד בניסיון למנוע אנרכיה

לאחר ימים מתוחים במיוחד, ואירועי ירי רבים גם בליל אמש - למרות העוצר שהוטל על העיר - הכריז מפקד מחוז מרכז על עוצר לילי גם הערב בעיר לוד, לצד איסור כניסה לעיר החל מהשעה 17:00

גם הערב: עוצר יוטל על לוד בניסיון למנוע אנרכיה
ניידת עולה באש בלוד צילום: Yossi Aloni/Flash90

בעקבות אירועי הפרות הסדר החמורים שאירעו בעיר לוד בימים האחרונים, והכרזת 'אירוע חירום אזרחי' שקיבלה תוקף משפטי, החליט מפקד מחוז מרכז, ניצב משה ברקת באישור המפכ"ל, רנ"צ יעקב שבתאי כי גם הלילה (חמישי) יחולו האיסורים הבאים בכדי לשמור על שלומם, ביטחונם ורכושם של תושבי לוד.

החל מהשעה 17:00 בערב תאסור המשטרה כניסה לעיר לוד.

בנוסף החל מהשעה 20:00 הלילה ועד השעה 03:00 לפנות בוקר יתווספו ההגבלות הבאות בשטח העיר לוד: איסור על כל אדם לשהות במרחב הציבורי בעיר לוד. ואיסור על תושבי לוד לצאת מבתיהם או ממקום שהייתם בעיר.

עם זאת ציינה שמטרה בהודעתה: תתאפשר יציאה למרחבים מוגנים בעת הצורך או לצורך קבלת טיפול רפואי דחוף וכן תתאפשר יציאה לצורך חיוני נוסף ובכפוף לאישור טלפוני של משטרת ישראל במספרים: 08-9279201 ו-08-9279217, ובשפה הערבית במספר: 08-9279123. ובנוסף עומד לרשותכם מוקד 110, מוקד המידע של משטרת ישראל.

עוד צוין, כי כל המפר הוראה זו עובר עבירה שדינה עד שלוש שנות מאסר.

"משטרת ישראל מבקשת מהציבור להיערך בהתאם בשעות שנותרו טרם החלת ההגבלות ולהישמע להוראות השוטרים בשטח. המשטרה תמשיך לעשות הכול בכדי להבטיח את ביטחונם של תושבי העיר והאזור" נאמר בהודעת המשטרה.

לוד שומר החומות עוצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד