י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"תשמור על הפה"

"את פסיכית? חצופה" • הח"כ לשעבר תקף את המגישה

חכ"ל מיכאל בן ארי התראיין היום לתכניתה של העיתונאית סיון כהן ב-103fm ונשאל תחילה, "אתה מודע לכל מה שקורה?" | האחרון בתגובה תקף: "יהודים נלחמים על חייהם, וזאת השאלה שלך?" 

"את פסיכית? חצופה" • הח"כ לשעבר תקף את המגישה
בן ארי צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

בעקבות הפרעות שביצעו אנשי ימין קיצוני אתמול (רביעי) כתגובה לפוגרומים שעשו ערבים, היום (חמישי) ראיינה העיתונאית סיון כהן בתכניתה השבועית ברדיו 103FM, את מיכאל בן-ארי, חבר כנסת לשעבר ומראשי תנועת 'עוצמה יהודית', המזוהה עם הימין הקיצוני.

"אתה מודע לכל מה שקורה?", שאלה כהן והמשיכה, "הארגון ברשתות החברתיות, אותן קבוצות שנקראות 'יהודים לנצח' וכן הלאה, שבעצם מתפעלות את הפלנגות? יצאו אתמול לבת ים, יוצאים למקומות אחרים... מודע למה שקורה?".

בן ארי הטיח בתגובה: "תגידי לי, את פסיכית?" כהן ההמומה שאלה "סליחה?", וחבר הכנסת לשעבר המשיך: "טובחים ביהודים יום־יום. יהודים נלחמים על חייהם, וזאת השאלה שלך?".

כהן ביקשה: "קודם כל, תשמור, אדוני, על השפה", ובן-ארי תקף בתגובה: "מי חינך אותך? כבר שבוע יהודים נטבחים פה, המשטרה מפקירה אותם. את הולכת ליצור לי פה סדר יום שהיהודים הם הפורעים?".

"את לא מתביישת? מי חינך אותך, אישה עלובה שכמותך. יהודים נלחמים על חייהם! הולכים לקבור עכשיו ילד בן 6! ואת מדברת עם הרוצחים האלה... אין לכם טיפת בושה?", הוסיף בן-ארי.

סיון תקפה בחזרה: "תגיד לי, אתה מאזין בכלל לשידור? איך אתה מדבר? איזו שפה יש לך, חבר כנסת לשעבר... אתה מוכן להאזין ולהסתכל על הדברים?".

לאחר עוד דקות ארוכות שבהן התעמתו, בשידור התפוצץ וסיון ביקשה מהמפיקים: "טוב, תורידו אותו מהשידור. יאללה, סיימנו איתו".

שומר החומות מיכאל בן ארי רדיו 103 FM עימות בשידור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד