י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"תשתי מים"

עימות חריף: התלהטות הרוחות הגיעה לאולפני החדשות

בעקבות הפרעות בימים האחרונים בכמה מוקדים ברחבי המדינה, פרשנית 'חדשות 12' אמרה כי אנשי התקשורת צריכים להרגיע את המצב ולהפסיק להתווכח: "לנו יש אחריות, הפוליטיקאים ברחו" | הפרשן הצבאי התפרץ לדבריה ותקף: "תשתי קצת מים, אל תטיפי לי מוסר"

עימות חריף: התלהטות הרוחות הגיעה לאולפני החדשות
רוני דניאל צילום: Moshe Shai/FLASH90

על רקע ההסלמה בדרום, המדינה מתמודדת עם המתחים בתוך הערים המעורבות, והיום (חמישי) פרשנית 'חדשות 12' דנה וייס התייחסה לעימותים בין היהודים והערבים וביקשה מכתבי האולפן להירגע, ומיד לאחר מכן פרץ עימות בינה לבין הפרשן הצבאי רוני דניאל.

"אני מרגישה שאנחנו עושים פה דברים מאוד מסוכנים", פתחה וייס והמשיכה, "לנו יש אחריות. לצערינו הפוליטיקאים, מכל הצדדים, ברחו. הם יודעים לעשות רווח פוליטי, ואחר כך הם יודעים להיעלם".

היא המשיכה ושיתפה בתחושותיה: "אני מרגישה שהדם פה רותח, וכולם נמצאים בכאב מאוד ברור. כמות ההודעות האלימות שאני מקבלת בלתי נסבלת, וזה לא ימנע ממני להגיד את הדברים".

"אני חושבת שכל אחד מאיתנו כאן רוצה שהמפעל הייחודי הזה, המקום היחיד במזרח התיכון שבו יש דו קיום שעובד, ימשך. ואם כל הזמן נגיד 'כן ניקח את החוק לידיים.. וזה כן סימטרי או לא סימטרי', אנחנו באירוע חמור", הוסיפה.

וייס הוסיפה: "אנחנו צריכים לראות איך אנחנו ממשיכים עם מדינה יהודית ומדינה דמוקרטית. אנחנו מבינים שהמשטרה זה גדול עליה האירוע הזה, ואם אנחנו נשב פה ונתווכח בינינו".

לאחר מכן התפרץ הפרשן הצבאי של הערוץ רוני דניאל ואמר לה: "אל תטיפי לנו מוסר. תשתי קצת מים קרים אל תטיפי לי מוסר. יש דבר אנושי - אם חיי וחיי ילדים באיום, ויש לי נשק, אני אגן אליהם. מה את לא מבינה?".

בהמשך התנצל דניאל בפני וייס: ״סליחה, אני מתנצל על האמירה תשתי מים, לא הייתי צריך להגיד את זה״.

רוני דניאל דנה ויס ערוץ 12 עימות שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד