י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לקראת מתן תורה

בכורה: מילותיו המרגשות של החזו"א הולחנו לשיר סוחף

הלהיט הבא של עולם הישיבות: שיר מיוחד שהולחן על ידי פארי עולם התורה, בחורי ישיבות אשר חשו את מילותיו של מרן החזו"א זצ"ל על המעלה בעמל התורה | "העונג האציל" - השיר המלא בבכורה כאן ב'בחדרי חרדים'

בכורה: מילותיו המרגשות של החזו"א הולחנו לשיר סוחף
בחורים לומדים בקפסולה צילום: פלאש 90

הפתעה מוזיקלית: השיר "העונג האציל", שיו"ל לקראת מתן תורה, ומתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', שונה מאוד מכל הרפרטואר המוסיקלי שהכרתם.

הלחן החדש עשוי להוביל את מחנה הקיץ של עולם הישיבות, ולזכות לעשרות ביצועים בקומזיצים השונים, בעקבות המילים המרגשות והביצוע המיוחד.

המפיק ישראל שכטר הרים את הכפפה, ולצורך כך חבר אל המעבד והמפיק המוסיקלי א. פוזן, שלקח את מילותיו של החזון איש זצ"ל ועטף אותן בעיבוד והפקה מוסיקלית, מתוך רצון להנגיש את המסר החזק והעוצמתי לכלל הקהלים והמגזרים.

וכה דבריו של מרן החזו"א שכתב באגרותיו (ח"א, ט'): "יש בחינות הרבה בחשקי האדם ובתאוותיו, כי דברים ערבים מרגשים את גוף האדם וצבא אבריו להנאה מדומה, ומשמחים במידה מסויימת את נפשו, אבל הנאה זו אין בכוחה להתחרות עם העונג האציל של עמל החכמה, אשר נשמת האדם מתרוממת מעל המית העולם עד שמי השמים, ונהנים מזיו החכמה העליונה, וזו הטובה הגדולה והיתירה שנתנה להאדם תחת השמש".

סינגל חדש עולם הישיבות החזון איש העונג האציל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד