י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בין בת-ים ללוד

איש התקשורת הוותיק: "הערבים התחילו"

לאחר כמה ימים של פוגרומים ועימותים בין שני הצדדים, איש התקשורת אברי גלעד טוען כי אין שוויון ביו התקיפות היהודיות, לאלה הערביות: "הערבים אלימים יותר ומסוכנים יותר" | עוד  הוסיף: "אנחנו באירוע של מרד ערבי"

איש התקשורת הוותיק: "הערבים התחילו"
הפרעות ברמלה צילום: Yossi Aloni/Flash90

ברקע ההסלמה בעזה, ישראל עסוקה בנוסף בפרעות ובעימותים בכמה ערים ערים בתוך המדינה, אתמול (חמישי) איש התקשורת אברי גלעד התייחס לטענות כי ישנו שוויון בין ההתפרעויות הערביות, לבין אלו היהודיות.

"סימטריה. אחת הבעיות הגדולות עם מה שעשו אתמול העבריינים בבת ים", כתב בפוסט בפייסבוק והמשיך, "חוץ מפגיעה בחפים מפשע ונטילת החוק לידיים שלא על מנת להתגונן, היא שהם מאפשרים ליושבי האולפנים לייצר "נרטיב" כאילו יש סימטריה בין אלפי הפורעים הערבים לכמה עשרות הפורעים היהודים".

"בעידן הדיבור התקין תמיד צריך שיהיו שני צדדים, גם כשיש רק אחד, והערסים שבאו מירושלים להדליק את בת ים ויפו סיפקו את הצד השני של המשוואה", כתב.

"אין שום סימטריה, הערבים התחילו, הם אלימים יותר, מסוכנים יותר, חמושים, ובליבם שנאה בת מאות רבות של שנים", טען והמשיך, "העבריינים שלנו הם סתם אנשי שוליים שמחפשים קטטות, צריך לטפל בהם ביד חזקה אבל הם אפילו לא מזכירים את המוסלמים שיצאו ממחילותיהם".

"אז עם כל הכאב על גלידת ויקטורי מבת ים, ועל הבעלים, הנרי, ערבי נוצרי בכלל, שאכל אותה על לא עוול בכפו, ועם כל הגועל מיהודים ששולפים ערבים ממכוניות ומכים אותם, אל תתנו לתקשורת לבלבל אתכם. אנחנו באירוע של מרד ערבי , ולא של מלחמת אזרחים", סיכם.

שומר החומות אברי גלעד פורעים ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד