י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
למרות שירד לעיר פעמיים

"אתה מפקיר אותנו" • תושבי לוד נגד נתניהו

על רקע הפלונטר הפוליטי שאולי יגרור לבחירות חמישיות, תושבים בלוד מאשימים את נתניהו בפרעות בעיר, וקוראים לו בקמפיין נרחב לקחת אחריות: "לא ניתן לו להמשיך לברוח" | אחד התושבים ל'בחדרי': "יש פה אחראי אחד לאירוע הזה - ורק הוא יוכל לפתור את זה"

"אתה מפקיר אותנו" • תושבי לוד נגד נתניהו
הקמפיין נגד נתניהו בלוד צילום: באדיבות המצלם

לאחר כמה ימי סבל ואימה, מפוגרומים והתפרעויות מצד תושבי העיר הערבי, היום (שישי) עשרות תושבי לוד יוצאים בקמפיין, הקורא לראש הממשלה בנימין נתניהו לקחת אחריות על האירוע.

בקמפיין, תחת הכותרת "ביבי אתה מפקיר אותנו", מטה תושבי לוד מפנה אמצע מאשימה כלפי נתניהו, ותובע ממנו באופן מיידי לצאת למבצע 'חומת מגן 2' שיעצור את ההפקרות ושפיכות הדמים בלוד, בנגב ובערים המעורבות.

הקמפיין יעשה שימוש בכל אירועי הדמים וההתקפות האנטישמיות של הימים האחרונים. שריפת בתי כנסת ורכבים, השחתת רכוש, הטלת אימה ברחובות, וכן פגיעה פיזית בתושבים.

במטה תושבי לוד אומרים: "לא ניתן יותר לנתניהו להמשיך לברוח מאחריות ולהעניק לפרעות האנטישמיות שמתרחשות כאן מידי יום שמות מכובסים של התקוטטויות אזרחיות".

"זו מלחמה אלימה ואנטישמית של ערבים ביהודים ובמלחמה חייבים לפעול כמו במלחמה. אנחנו לא מוכנים לפחד יותר. ולא רוצים למות!", הוסיפו.

נדב קלינגר, תושב רמת אשכול בעיר, שמוחה נגד חוסר משילותו של נתניהו, אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "אנחנו מרגישים מופקרים. אנחנו מרגישים שאף אחד לא בא לעזור לנו. זורקים לנו אבנים על החלונות, שרפו לנו את התלמוד תורה ואת הבית ספר של הילדים שלנו, שרפו לנו את הבית מדרש ובית כנסת שהוצת אתמול בלילה".

"תחושה של הפקרות ושל מלחמה. אנחנו לבד. יש פה אחראי אחד על האירוע הזה - קוראים לו בנימיו נתניהו. רק הוא יכול לפתור את זה ויודע מה לעשות. אי אפשר להאשים עוד אנשים אחרים כמו משטרה, מג"ב או מערכת המשפט -מי שבשלטון חובה עליו לעשות הכל על מנת שלתושבי לוד יגיע שקט וביטחון".

לדבריו, "בנימין נתניהו הוא ראש הממשלה. הוא צריך להחליט על מבצע צבאי רחב היקף, על חומת מגן 2. יורים לנו צרורות מנשק חי, אני הייתי בצבא - לא היה דבר כזה! זה רק ברמה הלאומית. זה מלחמה כמו בעזה" סיכם.

יצוין כי במהלך השבוע האחרון ירד ראש הממשלה פעמיים לעיר לוד בכדי לעמוד מקרוב אחר המתרחש בעיר וקיים בה הערכות מצב עם השר לבט"פ אמיר אוחנה ומפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי.

העיר לוד בנימין נתניהו קמפיין רשת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד