כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
צפו בתיעוד

רכביה של הח"כית הוצתו • "אין בי שמץ של פחד"

"אין בי שמץ פחד, זה רק רכוש שנפגע. הדאגה האמיתית היא קולות ההסתה המסוכנים שמובילים לאלימות מחרידה." כך אומרת חברת הכנסת החדשה אפרת רייטן, ששני רכביה הוצתו בליל שבת על ידי פורעים ערבים • צפו בתיעוד ממצלמת אבטחה

רכב עולה באש. אילוסטרציה
רכב עולה באש. אילוסטרציה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

במסגרת אירועי האלימות בערים המעורבות, גם חברת הכנסת אפרת רייטן-מרום ממפלגת 'העבודה', סופגת נזק מהם, כששני רכביה הוצתו במהלך השבת, למרות זאת היא מסרבת להיבהל ומבהירה כי אין בה שמץ של פחד להמשיך לחיות לצד השכנים הערבים.

על פי הפרטים, במהלך שעות הלילה בליל שבת, מספר צעירים ערבים הגיעו מחוץ לביתה של חה"כ רייטן בעיר המעורבת יפו, והציתו את שני הרכבים שבבעלותה אשר חנו בחניון הבניין. השכנים שזיהו את השריפה, הזעיקו את כוחות הביטחון.

חברת הכנסת רייטן אמרה בעקבות האירוע, "כ-20 שנים אני חיה ביפו, ויודעת שלמרות הקשיים והמורכבות אפשר לחיות חיים משותפים וטובים", לדבריה, "קולות ההסתה משני הכיוונים גוברים מיום ליום והופכים למעשי אלימות מחרידים שהדעת אינה סובלת".

בדבריה האשימה חברת הכנסת דווקא את הממשלה, "לאור כשלונה של הממשלה בניהול המשבר, כל התושבים ביפו, היהודים והערבים, כמו בשאר אזורי הארץ, נמצאים בחרדות, חוסר ביטחון ואי ודאות. התוצאה היא שקיצוניים לוקחים את החוק לידיהם. אין לי שום כוונה לקחת חלק בליבוי השנאה והאש. אני קוראת למשטרה לעשות כל שביכולתה לאתר את הפורעים למצות איתם את הדין באופן הקשה ביותר ומממשלת ישראל לנקוט בפעולות נחושות ומיידיות לעצירת השיח הקיצוני והאלים. מדובר בחיי אדם ועתיד המדינה".

עוד אמרה רייטן לאחר האירוע, "אני מבקשת להבהיר לאור כל השמועות והדיווחים, אין בי שמץ פחד, זה רק רכוש שנפגע. הדאגה האמיתית היא קולות ההסתה המסוכנים שמובילים לאלימות מחרידה. מפצירה בכל אחד לעשות כמיטב יכולתו ולהוביל לרגיעה והכלה. בהעדר הנהגה שאפשר לסמוך עליה נדרשת מכולנו מנהיגות ואחריות".

אפרת רייטן חברת כנסת הצתת רכב יפו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד