י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"נלחם עם אשתי שנתיים"

הכתב הדרומי מתחנן: "זה הזמן להכות בחמאס" • צפו

הכתב אלמוג בוקר שמע שבאולפן מתחילים לחתור להפסקת אש וכשהשידור עבר אליו לדרום הוא ביקש להגיב ופצח בנאום נרגש במיוחד | "אני נלחם עם אשתי כבר שנתיים להישאר בקיבוץ זיקים מתוך אידיאולוגיה ואהבה למקום" | צפו

הכתב הדרומי מתחנן: "זה הזמן להכות בחמאס" • צפו
תושבים ממהרים למקלט צילום: Yossi Aloni/Flash90

כבר ביום שישי החלו הסמנים השמאליים בתקשורת לפמפם את רעיון הפסקת האש. הייתה זו דנה וייס שטפטפה זאת בערוץ 12, מולה ניצב רוני דניאל שקורא לתת לצה"ל לסיים את משמותיו, ובערוץ המתחרה, 13, רביב דרוקר הוא זה ששם על השולחן את רעיון הפסקת האש עם חמאס.

מי שלא אהב את זה הוא הכתב ותושב הדרום אלמוג בוקר ששמע את דבריו של דרוקר באולפן וביקש להגיב להם. בוקר זעם על כך שמדברים כעת על הקלות שרוצים להעניק לעזתים יחד עם הפסקת האש ואמר כי ישראל חייבת לסיים את הדבר הזה אחת ולתמיד עבור תושבי העוטף שסובלים במשך שנים.

בוקר אמר כי ביציאה מהמבצע צריך להשיג שקט ארוך שנים ולא כזה שיפוג בעוד מספר חודשים. לדברי בוקר אם נגרר שוב לרצון של חמאס להפסקת אש לא נשיג את השקט הנדרש. 

"עכשיו זה הזמן יותר מתמיד להכות בחמאס כדי להחזיר את השקט לעוטף את השקט לכמה שנים", אמר בוקר והסביר כי כעת גם תושבי המרכז מבינים כמה קשה לחיות עם אזעקות ושיגורים כדבר שבשגרה. 

בכאב סיפר בוקר על הקשיים עמם מתמודדים תושבי העוטף במשך שנים תחת אזעקות צבע אדום בלתי פוסקות, על ילדים שגדלים עם טראומות ועל שגרת חיים בלתי אפשרית.

בוקר אמר כי הוא מסכים עם דרוקר שבסיום המבצע צריך לחתור להסדרה ארוכת שנים עם עזה כולל הקלות לתושבים הסובלים שם תחת המצור, אך זה לא הזמן לעצור את המבצע. דרוקר השיב לבוקר כי המחשבה שעוד מספר ימי לחימה יובילו לתוצאה טובה יותר מול חמאס היא שגויה ולדבריו את מטרות האיכות צה"ל חיסל וכעת אין עוד טעם להמשיך עם המבצע.

בוקר הוסיף כי גם לאחר שייגמר המבצע, ברגע שתשוגר רקטה ראשונה על מדינת ישראל להתייחס לזה כאילו שוגרה לירושלים ולטפל בעוצמה. הכתב הדרומי של 'חדשות 13' סיפר כי מתוך אידיאולוגיה הוא גר בקיבוץ זיקים למרות רצונה של רעייתו לעזוב בגלל הקושי הביטחוני.

"אני נלחם עם אשתי כבר שנתיים להישאר בקיבוץ זיקים מתוך אידיאולוגיה ואהבה למקום וכדי שבצד השני ידעו 'אנחנו לא קמים והולכים מכאן'".

 

 

עוטף עזה רביב דרוקר שומרי החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד