ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בעקבות המבצע בעזה

צפו: גבר יהודי הוכה על ידי מפגינים פרו פלסטינים בטורונטו

אלפים הפגינו נגד ישראל בכיכר פיליפס בטורונטו - קנדה, בתגובה לתקיפות צה"ל ברצועה, בתיעוד של אחת המשתתפות שגם היא הותקפה על ידי מפגינים, נראה גבר יהודי מוכה על ידי מפגינים

צפו: גבר יהודי הוכה על ידי מפגינים פרו פלסטינים בטורונטו
מפגינים צילום: Toronto Jewish Advocacy

נוכחות משטרתית כבדה הייתה בכיכר פיליפס בטורונטו קנדה, שם הפגינו אלפים נגד פעולות צה"ל בעזה. כמות המפגינים עומדת על פי הערכת המשטרה כבין 2,500 ל-5,000 איש. גבר יהודי אחד הוכה באכזריות על ידי מפגינים, והועבר לבית החולים.

חשבון הטוויטר EliKohn3@ פרסם תיעודים מטרידים של אלימות נגד יהודים, "מפגינים פרו פלסטינים היכו גבר יהודי מבוגר בקנדה, הם גם תקפו צעירה יהודייה זה לא נורמלי".

מפגינים מכים יהודי בקנדה. קרדיט: באדיבות המצלם.

הצעירה סיפרה "זרקו עלינו אבנים, בקבוקי מים ובקבוקי זכוכית. המשטרה ליוותה אותנו לחניון בו הייתה המכונית שלנו. בחניה ראיתי אדם יהודי מבוגר מותקף, הם משכו את שערו, הם היכו אותו במקלות, ואז צעקתי עליהם ואחד מהם בעט בי וחברו פגע בי גם".

 

קבוצה קטנה יותר של מפגינים באותו אירוע, הפגינה בעד ישראל, אך הקבוצה שהייתה קטנה יותר והשוטרים חצצו בין הקבוצות, התקפלה משם לפני שהחלו מהומות בין הצדדים, כנראה בהוראת המשטרה.

המחאה אורגנה על ידי תנועות פלסטיניות שונות, שארגנו הפגנות דומות ביותר מ-25 ערים בצפון אמריקה, כולל לוס אנג'לס, בוסטון ופילדלפיה.

מפגינים פלסטינים יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד