י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
השיבו את הבנים

אחיו של החייל השבוי בעזה: "אני לא ישן כבר יומיים"

בעקבות מבצע 'שומר החומות' נגד חמאס, עולה שוב הקריאה להשיב את החיילים והאזרחים שנשארו בעזה - והלילה אחיו של הדר גולדין הי"ד, אשר נהרג במבצע 'צוק איתן' וגופתו בעזה, שיתף כי הוא כבר לא ישן יומיים | לאחר מכן הסביר: "לא יתכן שהאדמה לא רועדת מקריאה שלא משאירים חיילים מאחור"

אחיו של החייל השבוי בעזה: "אני לא ישן כבר יומיים"
הדר גולדין הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

לאחר כמה ימי לחימה במבצע 'שומר החומות', הלילה (ראשון) צור גולדין, אחיו של הדר גולדין הי"ד שנהרג במבצע 'צוק איתן' וגופתו עדיין בעזה, קרא שוב להחזיר את את אחיו ואת שאר הנעדרים בעזה.

"‏אני לא ישן כבר יומיים", שיתף צור בציוץ מחשבון הטוויטר שלו ונימק לאחר מכן, "לא יכול להיות שאנחנו עמוק בתוך המבצע והאדמה לא רועדת מקריאה שלא משאירים חיילים מאחור".

בשבוע שעבר, התראיין צור ל'חדשות 12', ושם אמר: "האזרחים שלנו הם לא הפקר. האזרחים בעזה ובישראל הם לא הפקר. עכשיו ברגע זה כל הצוותים שמתכנסים להפסקת אש, אבל אסור שיהיה סבב קהיר כמו ב'צוק איתן'! בסבב קהיר של 'צוק איתן' התפשטנו מכל היעדים שלנו".

"אנחנו מנהלים פה שיח כאילו אנחנו סוג של פחדנים. אנחנו דורשים שכל מי שנמצאים בסביבה, למרות הציניות הפוליטית, שיהפכו שולחנות ויפרצו דלתות, ולהשיב את הבנים", סיכם.

הדר גולדין צוק איתן שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד