י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
זעם בציונות הדתית

נתניהו החליט: סגירת הר הבית ליהודים עד להודעה חדשה

ראש הממשלה החליט על סגירת הר הבית עד להודעה חדשה ובציונות הדתית זועמים ומכנים זאת "כניעה לטרור" | סמוטריץ': "אני קורא לך לשנות את החלטתך באופן מיידי ולסרב להיכנע לטרור ולאלימות"

נתניהו החליט: סגירת הר הבית ליהודים עד להודעה חדשה
חרדים בהר הבית צילום: מטה ארגוני המקדש והר הבית

בפעם השנייה בתוך שבוע, ראש הממשלה מחליט לסגור את הר הבית לעלייה ליהודים. החלטתו נענית בזעם מצדם של קבוצת הציונות הדתית שמנסה בכוח הפוליטי לשנות את ההחלטה ולהגביר את הסכנה הביטחונית.

על פי דיווחים הבוקר, ראש הממשלה הוא זה שקיבל את ההחלטה, וללא הודעה מוקדמת, קבוצת יהודים שביקשה לעלות להר הבית נתקלה בשער סגור ללא שילוט או הודעה, כשההחלטה לסגירה היא עד להודעה חדשה.

כאמור, ההחלטה נתקלה בזעם מצדם של חברי 'הציונות הדתית' שתקפו את ראש הממשלה וביקשו ממנו לשנות את ההחלטה , בין היתר בטענה כי מדובר בכניעה לטרור.

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' פנה אל ראש הממשלה נתניהו, "מה עוד צריך לקרות כדי שתבין שכשבוחרים בחרפה מקבלים מלחמה?! אני קורא לך לשנות את החלטתך באופן מיידי ולסרב להיכנע לטרור ולאלימות".

חבר הכנסת איתמר בן גביר ציין כי "ממשלת ישראל נותנת פרס לטרור, וממשיכה לסגור גם היום את הר הבית, המקום הקדוש ביותר לעם היהודי״, עור הוא ציין כי ״מי ששולט בהר שולט בארץ, ובמקום לטפל בטרור ביד קשה, לסגור את הר הבית לכניסת מוסלמים ולהכניס שוטרים למסגדים, ממשלת ישראל סוגרת את הר הבית לעליית יהודים".

לדברי בן גביר: "אסור שהמצב האבסורדי הזה יימשך ולו לרגע. יש לפתוח עוד היום את הר הבית לעליות יהודים, ולהפסיק את ההתקפלות בפני הטרור".

חבר הכנסת שמחה רוטן תהה בציוץ בטוויטר, "אם עזה לא מפורזת, הבנים לא חזרו, הר הבית סגור ליהודים בחג שלהם, יישובים יהודים בצפון ובדרום נצורים, וטילים נופלים בכל הארץ לפי שעון, אתם סגורים על זה שהמבצע בעזה מוצלח והחמאס מורתע?".

איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ' הר הבית בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד